کد خبر : 1739922 | 07 اسفند 1399 ساعت 18:53 | 57.1K بازدید | 1 دیدگاه

انتقال او قرضی خواهد بود؛

آقایی: سجاد قطعا از استقلال می‌رود

مهاجم آلومینیوم اعلام کرد برادرش از استقلال جدا خواهد شد.

آقایی: سجاد قطعا از استقلال می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، میثم آقایی درباره آخرین وضعیت سجاد آقایی، برادرش اظهار کرد: سجاد در نیم‌فصل دوم قطعا همراه استقلال نخواهد بود، اما به‌طور دائم از این باشگاه جدا نمی‌شود و به‌عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری می‌رود. فکر می‌کنم صحبت‌های نهایی انجام شده و او در شرایط جدیدی بازی می‌کند.

 

او ادامه داد: البته به نظرم سجاد در استقلال فرصت بازی پیدا نکرد، وگرنه او استعداد خیلی زیادی دارد و مطمئنا می‌توانست در صورت حضور در زمین خودش را نشان بدهد و کار را دست بگیرد. متاسفانه شرایط آنطور که باید برای او رقم نخورد تا سجاد علی‌رغم میل باطنی‌اش از استقلال جدا شود.

 

مهاجم آلومینیوم در خصوص اینکه گفته می‌شود سجاد آقایی در لیست این تیم است و مسوولان باشگاه آلومینیوم خواهان او شده‌اند، عنوان کرد: خیر، فکر نمی‌کنم این موضوع درست باشد و تنها گمانه‌زنی رسانه‌ها است. به‌صورت دقیق از تیم بعدی سجاد خبر ندارم، اما اگر او پیشنهادی از آلومینیوم داشت، حتما با من در میان می‌گذاشت.

 

میثم آقایی یادآور شد: سجاد بازیکن استقلال است و فکر می‌کنم امروز یا فردا باشگاه استقلال، تیم بعدی او را مشخص می‌کند چراکه مذاکرات برای جابجایی او صورت گرفته و سجاد به‌عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری خواهد رفت.

دیدگاه‌ها