کد خبر : 1742722 | 20 اسفند 1399 ساعت 16:46 | 46.5K بازدید | 2 دیدگاه

روح بوسکتس در بدن بازیکن پورتو

شیطنت هافبک پورتو به یاد سرخیو بوسکتس (عکس)

حرکت عجیب مارکو گروییج بازیکن صربستانی پورتو در بازی شب گذشته مقابل یوونتوس، باعث شد او در فضای مجازی ترول شود.

شیطنت هافبک پورتو به یاد سرخیو بوسکتس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو در استادیوم آلیانز تورین دست به کار بزرگی زد و با وجود اخراج مهدی طارمی و با یک یار کمتر، از سد قهرمان 9 دوره قبلی ایتالیا گذشت و پس از این پیروزی، حواشی این دیدار همچنان در رسانه های اروپایی مورد توجه قرار دارد.


پس از اینکه یوونتوس موفق شد توسط رابیوت  گل سوم را وارد دروازه کند، کونسیسائو دست به دو تعویض همزمان زد تا تیمش را تدافعی کند. به محض اینکه اژدهاها از میانه زمین کار را آغاز کردند، مارکو گروییج از سمت راست حرکتی را انجام داد اما در نزدیکی ها پرچم کرنر پس از برخورد با رابیوت روی زمین افتاد.


بیورن کویپرز داور هلندی در این لحظه یک خطا به سود پورتو اعلام کرد اما در تصاویر تلویزیونی مشخص شد که گروییج بازیکن پورتو پس از افتادن به روی زمین، دزدکی در حال نگاه کردن به داور مسابقه بود تا بفهمد آیا نمایش او برای متقاعد کردن بورن کوییپرس موثر بوده است یا نه.

 

1580747

 

1580746


این حرکت گروییج در فضای مجازی بازتاب های زیادی داشت و خیلی از کاربران مجازی آن را حرکتی بی شرمانه نامیدند ولی با این وجود نگاه های قایمکی گروییج به داور بازی، ذهن ها را به سمت تمارض عجیب بوستکس در بازی نیمه نهایی سال 2010 لیگ قهرمانان اروپا برد.


در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2010 بین بارسلونا و اینترمیلان که در نیوکمپ برگزار شد، تیاگو موتا و سرخیو بوسکتس در جدال بر سر توپ قرار داشتند و در حالیکه هافبک اینتر مالک توپ بود، دستش را به عقب برگرداند که به صورت ناخواسته با صورت بوسکتس برخورد کرد.

 

1580748


همین برخورد کوچک کافی بود تا بوسکتس خودش را روی زمین انداخته و اعتراض های شدید بازیکنان و نیمکت نشینان بارسا سبب شد تا داور دیدار کارت زرد دوم را به تیاگو موتا نشان داده و اینتر مقابل بارسا 10 نفره شود.
البته کاربران در فضای مجازی حرکت گروییج بازیکن لیورپول که به صورت قرضی در پورتو بازی می کند را با حرکت داوید لوئیز نیز مقایسه کردند. در سال 2013 و در بازی میان چلسی و منچستریونایتد، زمانیکه لوئیز در آبی های لندن حضور داشت، با تمارض باعث اخراج هموطن خود در شیاطین سرخ شد.

 

1580750

 


دوربین های تلویزیونی صحنه خندیدن های داوید لوئیز را شکار کردند که ظاهرا از اینکه با تمارض توانسته بود مدافع حریف را اخراج کند، خوشحال بود و بی پروا به تماشاگران لبخند می زد. رافائل بنیتز مربی چلسی در آن زمان مدعی شد که لوئیز به تماشاگران خندیده است و اخراج شدن بازیکن منچستر علت خنده های او نبوده است.

 

دیدگاه‌ها