کد خبر : 1742850 | 21 اسفند 1399 ساعت 11:20 | 28.9K بازدید | 8 دیدگاه

مدافع بارسا و ثبت یک پوکر نا امیدکننده(عکس)

تک گل پاری سن ژرمن در دیدار دیشب برابر بارسا روی یک ضربه پنالتی به ثمر رسید که کلمنت لنگله آن را به حریف داده بود.

مدافع بارسا و ثبت یک پوکر نا امیدکننده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این فصل کلمنت لنگله روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته است. مدافع فرانسوی دیشب و در جریان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن یک اشتباه دیگر را مرتکب شد؛ جایی که او درون محوطه جریمه خطای ناشیانه ای روی پای مائورو ایکاردی انجام داد و باعث شد داور مسابقه بعد از مراجعه به VAR اعلام پنالتی کند و نهایتاً تک گل پاری سن ژرمن توسط کیلیان امباپه به ثمر برسد.

 

البته لنگله به طور منظم در ترکیب ثابت تیم رونالد کومان حضور دارد اما کمتر شاهد نمایش بی‌نقصی از این مدافع فرانسوی بوده ایم. چندی پیش او در لحظات پایانی دیدار برابر کادیز یک پنالتی را به حریف تقدیم کرد و باعث شد بارسا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

 

لنگله همچنین قبل از آن در ال کلاسیکو با خطا روی سرخیو راموس یک پنالتی را به رئال مادرید هدیه کرد. همچنین در شکست بارسا مقابل یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز همین کار را تکرار کرد‌. در واقع می توان گفت که با خطای دیشب او، پوکر این بازیکن در اهدای ضربات پنالتی به حریفان تکمیل شد.

 

 

1580942

 

 

گفتنی است کلمنت لنگله تا سال 2026 با باشگاه کاتالانی قرارداد دارد و در غیاب بازیکنانی نظیر جرارد پیکه و رونالد آرائوخو، این مدافع فرانسوی جایگاه مهمی در ترکیب تیم رونالد کومان پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها