کد خبر : 1742910 | 21 اسفند 1399 ساعت 15:45 | 98.1K بازدید | 0 دیدگاه

توئیت مرموز امباپه؛ درخواست عاجزانه از مسی؟ (عکس)

کیلیان امباپه دقایقی پیش با انتشار تصویری از خود و لیونل مسی خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در پارک دو پرنس توانست با متوقف کردن بارسا راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. در این بازی کیلیان امباپه یک گل دیگر به بارسا زد تا در مجموع دو بازی 4 گل به آبی اناری ها زده باشد.

شش دقیقه پس از گل امباپه بود که لئو مسی توانست با یک شوت سی متری دروازه پی اس جی را باز کند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 پایان یافت. به این ترتیب پاریسی ها در مجموع با پیروزی 5-2 راهی دور بعد لیگ قهرمانان شدند.

این پایان کار لیونل مسی در چمپیونزلیگ بود تا در 10 سال گذشته فقط یک قهرمانی  کسب کرده باشد.

 

 

1581007

 

 

دقایقی پیش امباپه تصویری از خود و لیونل مسی در حساب توئیترش منتشر کرد که با دو ایموجی جالب همراه بود. ایموجی هایی به نشانه التماس و خواهش که از آنها به عنوان درخواست عاجزانه ستاره فرانسوی از مسی برای پیوستن به پی اس جی تعبیر شده است.

از قرارداد مسی با بارسا کمتر از 4 ماه باقیمانده و در فرانسه معتقدند او فصل بعد در پی اس جی توپ خواهد زد؛ هرچند که پس از انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا، شاید ورق برگردد و مسی قراردادش را تمدید کند.

 

امباپه این تصویر را در استوری اینستاگرامش نیز منتشر کرد با این نوشته:« ممنون فوتبال که به من هر روز فرصت زندگی در این رویا را می دهی.»

 

 

1581018

دیدگاه‌ها