کد خبر : 1743949 | 26 اسفند 1399 ساعت 01:52 | 34.4K بازدید | 6 دیدگاه

کومان: مسی بازهم نشان داد که بهترین است

رونالد کومان پس از پیروزی پرگل بارسا بر اوئسکا از لیونل مسی تمجید کرد.

کومان: مسی بازهم نشان داد که بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی 4-1 امشب براسا بر اوئسکا، این تیم توانست فاصله با اتلتیکوی صدرنشین را به 4 امتیاز کاهش دهد. بارسا 6 هفته پیش در 11 امتیازی اتلتیکو بود ولی امتیاز هایی که شاگردان دیه گو سیمئونه از دست دادند و بردهای متوالی بارسا کمک کرد تا آبی اناری ها نزدیک تر از همیشه به صدر شوند.

در بازی امشب لیونل مسی دو گل زد و آنتوان گریزمان و اسکار مینگسا گل های دیگر با وارد دروازه حریف ته جدولی کردند.

 

 

1582562

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« برای تداوم پیشرفت تیم، این نتیجه بسیار خوبی بود. نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و جدیت و انگیزه مان را در نیمه دوم نیز حفظ کردیم. خوشحالم که بالاخره یک گل از روی کرنر زدیم(مینگسا). روی استفاده از ضربات ایستگاهی خیلی کار کرده بودیم و خوشحالم که اسکار توانست اینگونه برای مان گلزنی کند.»

 

کومان در مورد پنالتی گفت:« اصلا پنالتی نبود و تصمیم داور کار را برای مان دشوار کرد. حق مان نبود نیمه اول را با اختلاف یک گل برنده به رختکن برویم و باید 2-0 پیروز می شدیم. نیمه دوم به خصوص در ابتدا کمی تمرکزمان از دست رفت و به نظر می رسید تیم کمی خسته است. در نهایت هدف پیروزی بود و به آن هم رسیدیم.»

 

 

1582563

 

 

بارسا با 9 گل زده از بیرون محوطه جریمه، از این حیث در لالیگا شماره یک است. کومان در این رابطه گفت:« در بازی ها اغلب سعی می کنیم با شوتزنی از بیرون محوطه جریمه به گل برسیم. در تمرینات روی این مساله کار می کنیم و امشب سه گل به این طریق زدیم.»

 

 

1582558

 

 

مسی:« او باز هم نشان داد که بهترین است. گل اول لئو فوق العاده زیبا بود. او شایسته این است که لقب مهمترین ستاره بارسا را یدک بکشد.»

 

 

دیدگاه‌ها