کد خبر : 1744193 | 27 اسفند 1399 ساعت 10:45 | 112K بازدید | 46 دیدگاه

این سوت پایان نبود، تکل بود

خشم آتالانتا - آیا رئال با داوری صعود کرد؟

آتالانتا و هوادارانش از اینکه داور بازی در نیمه اول خیلی زود در سوت خود دمیده و پایان نیمه نخست را اعلام کرده، آن هم در حالی که در موقعیت زدن گل قرار داشتند، بسیار عصبانی هستند.

خشم آتالانتا - آیا رئال با داوری صعود کرد؟

به گزارش "ورزش سه" پس از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول بازی در مسابقه شب گذشته رئال مادرید و آتالانتا در بازی برگشت از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ که به برد و صعود رئالی ها منجر شد، بازیکنان آتالانتا بسیار خشمگین و عصبانی شدند چرا که اعتقاد داشتند داور با زودتر دمیدن در سوت خود یک موقعیت گل مسلم را از آنها گرفته است.

 

شب گذشته رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-1 آتالانتا را شکست دهد و این تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-1 از رئال مادرید شکست خورد و از صعود به مرحله بعد این رقابت ها باز ماند.

اما در انتهای نیمه اول بازی و در حالی که آتالانتا تنها یک گل از میزبان خود عقب بود، یک اتفاق بسیار بحث برانگیز رخ داد؛ لوییس موریل، ستاره آتالانتا، روی پاسی که از میانه زمین به او رسیده بود رو به روی دروزاه سپیدپوشان مادرید به موقعیتی بسیار عالی برای به ثمر رساندن گل تساوی دست یافت.

 

1582993

1582992

 

داور بازی اما در دقیقه 44:59 و قبل از به پایان رسیدن زمان نیمه اول در سوت خود دمید و پایان بازی در نیمه نخست را اعلام کرد تا بازیکنان آتالانتا به خاطر از دست رفتن موقعیت عالی گل از عصبانیت به خود بپیچند.

نیمکت آتالانتا و دیگر کارکنان این تیم بلافاصله خشم خود از این تصمیم داور را ابراز کردند. هواداران این تیم نیز در شبکه های اجتماعی به این تصمیم ناعادلانه و غیرقانونی داور اعتراض کردند.

 

1582995

"کلاهبرداری یوفا دارد صاف جلوی چشم ما اتفاق می افتد. آتالانتا یک موقعیت مسلم جلوی دروازه داشت و داور در سوت خود دمید و پایان نیمه را اعلام کرد."

 

 

1582996

"خب معلوم شد که داورها همه جا افتضاح هستند. چطور وقتی آتالانتا شانس گلزنی دارد سوت می زنی؟"

 

 

1582994

"داور در آن صحنه آتالانتا را احمق فرض کرد. چطور ممکن است داور یک موقعیت دو به یک در بیست متری دروازه را برای زدن گل را ببیند و سوت پایان نیمه را به صدا در بیاورد؟!؟!"

 

 

1582997

"واردید دوباره برگشته"

چرا داور باید وقتی که موریل شانس گلزنی دارد سوت بزند؟ رئال مادرید دوباره دارد تقلب می کند."

 

 

1582998

"رئال مادرید یک بار در طول تاریخ هم شده می تواند در مرحله حذفی چمپیونزلیگ بدون کمک داور پیروز شود؟"

 

1583011

"چرا داور وسط حمله آتالانتا سوت زد؟ رئال هر دفعه قسر در میره."

 

حریف ایتالیایی هنوز از بازی رفت و اخراج سختگیرانه دقیقه 17 رمو فرئولر عصبانی بود، که خود را در برابر یک تصمیم جنجال برانگیز دیگر داوری در دیدار برگشت نیز خلع سلاح شده دید!

دیدگاه‌ها