کد خبر : 1746911 | 15 فروردين 1400 ساعت 10:54 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

زامهران: کجای دنیا این توپ را پنالتی می‌‌گیرند؟

هافبک نساجی با زدن گل و ارسال پاس گل یکی از موثرترین‌های تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بود.

به گزارش ورزش سه، حسین زامهران در مورد پیروزی دو بر صفر نساجی در مسجد سلیمان در برابر نفت گفت: این بازی برای ما خیلی مهم  و بازی در مسجد سلیمان خیلی سخت بود و از آن جایی که فاصله مان با تیم های نزدیک به خودمان کم بود به سه امتیاز نیاز داشتیم و خدا را شکر که بازی را بردیم.


او در مورد نمایش خوبش در این دیدار ادامه داد: خدا را شکر توانستم هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم. مهم ترین چیزی که برای ما اتفاق افتاد سه امتیاز بود و فرق نمی کرد چه کسی گل بزند.


اما در نیمه دوم و روی یک فرصت به نظر می‌رسید داور از یک پنالتی به سود نفت گذشته که زامهران با رد این موضوع گفت: داور خیلی خوب قضاوت کرد و هرچه را دید همان را سوت زد و به هیچ وجه پنالتی نبود.ضربه از فاصله خیلی نزدیک و کتف بازیکن ما بسته بود و هیچ جا این صحنه را پنالتی نمی‌گیرند.

 

1587193


وی در مورد پیروزی های پشت سر هم نساجی بعد از مدت ها نیز گفت: به نوعی تیم ما طلسم شده بود. ما زمان آقای فاضلی و جلالی هم بد فوتبال بازی نمی کردیم و‌موقعیت های زیادی داشتیم ولی متاسفانه بدشانسی گریبانگیر ما شد ولی با آمدن آقای ساکت تیم ما از لحاظ روحی خیلی بهتر شد و شانس هم به ما رو آورد و طلسم نبردن در جام حذفی شکست. 


این بازیکن در پاسخ به این سوال که با روند رو به رشدشان آیا هنوز هم گزینه سقوط هستند یا خیر گفت:  خیر سقوط نخواهیم کرد. روند خوبمان را ادامه می‌دهیم و بازی به بازی هم بهتر می شویم.بازی  بعدی ما مقابل پرسپولیس، باز هم بیرون از خانه و سخت است. یکی از فینال های ما تمام شد و باید به فکر  فینال‌های  بعدی باشیم. انشالله از  بازی با پرسپولیس هم  دست پر برگردیم.

دیدگاه‌ها