کد خبر : 1747518 | 17 فروردين 1400 ساعت 22:49 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیلور ناواس:

مهار پنالتی لیونل مسی بسیار مهم بود

کیلور ناواس ابراز امیدواری کرد مدت ها برای پاری سن ژرمن بازی بکند.

مهار پنالتی لیونل مسی بسیار مهم بود

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس دو سال قبل و بعد از سپری کردن سال های درخشان در رئال مادرید و فتح انواع افتخارات از این تیم جدا شده و به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد. کیلور ناواس که در این دو فصل عملکرد خوبی در تیم جدیدش داشته، در مورد نحوه جدایی از رئال مادرید و البته مهار پنالتی لیونل مسی در مسابقه چند قبل مقابل بارسلونا صحبت کرد.

 

1580894

 

کیلور ناواس گفت: "من می خواهم مدت ها به بازی کردن در پاری سن ژرمن ادامه دهم، زیرا اینجا از نظر فیزیکی و روحی احساس خوبی دارم. جدایی از رئال مادرید دوران دشواری را برای رقم زد و باید در آن مقطع تصمیم گیری می کردم. من همیشه قدردران رئال مادرید، هم تیمی هایم و به خصوص زین الدین زیدان هستم. دوست ندارم رئال مادرید و پاری سن ژرمن را مقایسه کنم، زیرا شرایط بازیکنان در هر تیمی متفاوت است. تلاش من لذت بردن از شرایط دوران حضورم در رئال مادرید بود و حالا نیز همین قصد را در پاریس دارم.

 

دریافت پنالتی لیونل مسی برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان؟ این لحظه بسیار مهمی بود، زیرا ما به اواخر نیمه اول رسیده بودیم و باید سعی می کردیم از گلزنی بارسلونا جلوگیری کنیم تا آنها برای صعود و بازگشت در تیمه دوم روحیه و باور نداشته باشند."

دیدگاه‌ها