کد خبر : 1755035 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 23:42 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: پیشنهادی ندارم و در تیم ملی ایتالیا می‌مانم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تایید کرد که به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

مانچینی: پیشنهادی ندارم و در تیم ملی ایتالیا می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، تایید کرد که آنها در آستانه توافق با روبرتو مانچینی برای تمدید قرارداد با این سرمربی موفق قرار گرفته اند و به زودی این مهم انجام خواهد شد؛ موضوعی که حالا به تایید خود روبرتو مانچینی نیز رسیده است.

 

روبرتو مانچینی در مصاحبه ای تایید کرد که هیچ پیشنهادی دریافت نکرده و به کارش در تیم ملی ایتالیا ادامه خواهد داد. او در این باره گفت: " من هیچ پیشنهاد رسمی ندارم و حداقل تا جام جهانی 2022 قطر در تیم ملی ایتالیا خواهم ماند. اما فعلا هدف این است که یک تابستان خوب را پشت سر بگذاریم و به عنوان یک قهرمان قرارداد جدید را امضا کنم."

 

 

1535881

 

 

مانچینی همچنین اخطار داد که  ملی ایتالیا نباید هیچ تیمی را در رقابت‌های یورو دست‌کم بگیرد. او گفت: " وای از دست کم گرفتن ترکیه‌. من در راه کسب این عنوان ابتدا فرانسه و بعد انگلیس و بلژیک را مدعی قهرمانی می بینم."

 

مانچینی درباره ستاره های ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن نیز گفت: " مارکو وراتی سال‌ها ستون پاری‌سن‌ژرمن بوده و الساندرو فلورنزی نیز خیلی زود خود را به این تحمیل کرد. مویز کین نیز در کنار بازیکنان فوق العاده ای مثل نیمار، امباپه و دی ماریا نمایش فوق العاده ای داشته است."

 

 

1600410

دیدگاه‌ها