کد خبر : 1756206 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:55 | 84.9K بازدید | 7 دیدگاه

جابه‌جایی اتومبیل‌ها اولین گام خروج؟

اقدام مشکوک رونالدو نشانه جدایی است؟

کریستیانو رونالدو، ستاره یووه، شب گذشته در اقدامی مشکوک و بحث برانگیز، اتومبیل هایش را از املاکش در تورین خارج کرد.

اقدام مشکوک رونالدو نشانه جدایی است؟

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته کریستیانو رونالدو مجموعه اتومبیل های گران قیمتش را از تورین خارج کرد تا موجی از شایعات درباره جدایی قریب الوقوع این مهاجم پرتغالی از یووه به راه بیافتد. اما منابع مختلفی در ایتالیا ادعا کرده اند که این اقدام رونالدو هیچ ربطی به جدایی احتمالی او از بیانکونری ندارد.

شب گذشته Per Semper Calcio ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد اتومبیل های گران قیمت کریستیانو رونالدو واقع در گاراژی در شهر تورین با یک کامیون در حال بارگیری هستند.
این کامیون متعلق به Rodo Cargo است که یک شرکت بسیار بزرگ و معروف در رابطه با حمل و نقل محسوب می شود. جالب تر و قابل تامل تر اینکه این شرکت در لیسبون مستقر است.

بسیار بلافاصله نتیجه گرفتند که این سندی بر جدایی رونالدو از یوونتوس در پایان فصل است، هر چند اسکای اسپورتس ایتالیا گزارش کرد که ستاره 36 ساله یووه هنوز درباره آینده تصمیمی نگرفته است.

این شبکه به نقل از یکی از نزدیکان فوق ستاره پرتغالی گزارش کرده است که این کاری است که رونالدو پیش از هر تعطیلات انجام می دهد.

 

1602747

 

1602750

 

همچنین گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که رونالدو معمولا پیش از تابستان اتومبیل هایش را به جاهای مختلفی می فرستد. هر چند سال گذشته با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا فصل در ماه ژوئن از سر گرفته شد، رونالدو نتوانست این کار را انجام دهد.

کوریره تورینو گزارش کرده است که رونالدو یک سال پیش اتومبیل هایش را برای سرویس کلی و خدمات نگهداری جا به جا کرد چرا که اتومبیل های این بازیکن اغلب در آلمان بررسی و سرویس می شوند.

 

1602861

 

یکی از همسایه های رونالدو در مصاحبه با رادیو پونتو نوو درباره او گفت: "بعید است که اتومبیل ها را به جای دیگری در تورین برده باشند. ما دیدیم که رونالدو خودش بالای سر کار بود. این آخرین هفته فصل است و او دارد اتومبیل هایش را جا به جا می کند. او یک همسایه معمولی است. هیچ وقت مهمانی یا چیزهایی از این قبیل نمی گیرد."

 

آینده فوق ستاره پرتغالی اما هنوز مشخص نیست و گفته می شود که اگر بیانکونری نتواند با کسب یکی از چهار رده برتر سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را کسب کند، رونالدو درخواست خواهد کرد که از یووه جدا شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها