کد خبر : 1756251 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:40 | 30.2K بازدید | 4 دیدگاه

حمله هواداران لیورپول به هافبک هلندی

بی تفاوتی عجیب واینالدوم به گل رویایی آلیسون بکر

هواداران لیورپول نسبت به بی تفاوتی جورجینیو واینالدوم پس از گل آلیسون بکر خشمگین شده و مدعی هستند او به دلیل اتمام قراردادش، به این تیم بی اهمیت است.

بی تفاوتی عجیب واینالدوم به گل رویایی آلیسون بکر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال لیورپول دو روز پیش و در هفته سی و ششم لیگ جزیره، به لطف گل دقیقه 95 آلیسون بکر سنگربان جلو کشیده خود، موفق شد در استادیوم هاوتورنز از سد میزبان خود وست برومویچ عبور کرده تا شانس های شاگردان یورگن کلوپ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، همچنان زنده بماند.


در حالیکه 48 ساعت از این پیروزی بزرگ می گذرد، اما هنوز هواداران لیورپول در حال بررسی این دیدار هستند و آنها در تازه ترین مورد، به بی تفاوتی هافبک هلندی خود در لحظه به ثمر رسیدن گل خارق العاده آلیسون بکر رسیده اند.


پس از اینکه آلیسون بکر موفق شد دروازه حریف را باز کند، بازیکنان لیورپول سرخوش از گل ثانیه های پایانی گلر خود، اقدام به برگزاری یک جشن بزرگ با او کرده و از اینکه موفق شدند در آخرین ثانیه های بازی امیدهای حضور در چمپیونز لیگ را حفظ کنند، سر از پا نمی شناختند اما در این میان، یکی از بازیکنان لیورپول با آرامش عجیبی کار را دنبال کرد.

 

1602951

 

1602952

 

1602954

 

1602955

 

1602956

توئیت واینالدوم پس از پیروزی مقابل وست برومویچ

 

1602958

وینالدوم هیچ احساسی نسبت به گل پیروزی بخش نشان نداد. او را هر چه سریعتر از باشگاه من بیرون کنید.

 

1602959

بعد از برگزاری جشن پس از گل آلیسون، جینی واینالدوم می تواند تابستان امسال به خوبی و خوشی باشگاه من را ترک کند.

 

1602960

بارها این فیلم را تماشا کردم و نمی توانستم بفهمم که واینالدوم چرا گل را جشن نگرفته است.

 

1602961

نگاه کنید، همه به سرعت به سمت آلیسون می دوند به جز واینالدوم. او واقعاً دیگر اهمیتی (به تیم) نمی دهد.

 

1602962
نمی خواهم شبیه یک عوضی باشم اما این باید آخرین بازی واینالدوم با پیراهن لیورپول باشد.
دقیقه 95 گل پیروزی رو زدیم و حتی شادی گل هم نمیکنه، مردک خوابش برده.

 


جورجینیو واینالدوم بازیکن هلندی لیورپول که برای زدن ضربه سر روی کرنر ارسالی در تیر دوم قرار داشت، پس از اینکه بکر دروازه سم جانستون را باز کرد، با آرامش خاصی قدم زنان به سمت هم تیمی هایش رفت و این آرامش عجیب او باعث شد تا هواداران لیورپول ادعا کنند او حتی ذره ای به این باشگاه اهمیت نمی دهد.


قرارداد این بازیکن 30 ساله با لیورپول در تابستان جاری به پایان می رسد و عقیده عمومی بر این است که او احتمالاً به جای امضای قرارداد جدید، آنفیلد را ترک خواهد کرد و از بارسلونا به عنوان مقصد بعدی او یاد می شود که در این مدت، مرتباً با این بازیکن در ارتباط بوده است.


این بازیکن هلندی که در سال 2016 از نیوکاسل به جمع آنفیلدها اضافه شد، به نظر می رسد در آستانه جدایی از این تیم است. شایعات پیرامون جدایی واینالدوم باعث شده تا هواداران لیورپول مدعی باشند او واکنش سردی به گل دیرهنگام بکر داشته و این به معنای جدایی قطعی اوست.


گل آلیسون بکر باعث شد تا لیورپول با رساندن جمع امتیازات خود به عدد 63 و قرار گرفتن در رده پنجم، شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کرد. هم اکنون لسترسیتی با 66 و چلسی با 64 امتیاز بالاتر از شاگردان کلوپ قرار دارند و با توجه به اینکه لسترسیتی باید در دو هفته پایانی به مصاف چلسی و تاتنهام برود، آنفیلدی ها شانس بالایی برای قرار گرفتن در میان 4 تیم بالای جدول را دارند.
واینالدوم در پنج سال گذشته سهم بزرگی در موفقیت های لیورپول داشته است. او در پیروزی بزرگ در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا که با برتری 4-0 لیورپول در آنفیلد به پایان رسید، 2 گل به ثمر رساند و قرمزها را به فینال 2019 رساند. او همچنین در پیروزی 2-0 برابر تاتنهام در دیدار فینال، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.


البته واینالدوم در پایان این بازی با انتشار توئیتی در فضای مجازی، به آلیسون بکر بابت گلی که به ثمر رساند، تبریک گفت و به تمجید از هم تیمی خود پرداخت.

 

دیدگاه‌ها