کد خبر : 1756891 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 14:55 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

چشم امید ستاره بدشانس بارسا به فیزیوتراپ لاروخا

آنسو فاتی در مادرید و زیر نظر فیزیوتراپ تیم ملی اسپانیا به ریکاوری خود ادامه خواهد داد.

چشم امید ستاره بدشانس بارسا به فیزیوتراپ لاروخا

به گزارش "ورزش سه"، 17 آبان گذشته آنسو فاتی در جریان نیمه اول بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال بتیس دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه جای خود را به لیونل مسی داد. پس از مسابقه باشگاه بارسلونا به شکل رسمی اعلام کرد که فاتی دچار پارگی از ناحیه مینیسک شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. دو روز بعد او جراحی شد و پزشکان دوری 4 ماه را برایش پیش بینی کردند.

 

 

1603895

 

 

در حالی که به نظر می رسید فاتی بتواند خود را به بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی برساند، این اتفاق رخ نداد و او ژانویه گذشته برای دومین بار مینیسک زانویش را جراحی کرد.

کار به همینجا ختم نشد و فاتی که گمان می رفت حداقل به ال کلاسیکوی برگشت(17  فروردین) برسد، دو هفته پیش برای بار سوم تن به جراحی داد. او در پورتو و زیر نظر پزشک معتمد ژرژ مندس مدیر برنامه هایش، تحت جراحی قرار گرفت و در این مدت خبری از او در بارسلونا نیست.

فاتی تنها یک تصویر از خود در کنار دریا با این پیام منتشر کرده است:« ذهمین مثبت".

 

 

1597864

 

 

فصل برای این پدیده جوان از آبان گذشته به پایان رسید ولی او امیدوار است به تمرینات پیش فصل برسد هرچند قصد بازگشت به کمپ بارسلونا را ندارد.

طبق ادعای آاس، فاتی این روزها در پورتو به سر می برسد و در چند روز آینده به اسپانیا باز خواهد گشت ولی در مادرید به درمان ادامه خواهد داد. او قصد دارد زیر نظر رائول مارتینز فیزیوتراپ تیم ملی اسپانیا باشد و تا بهبودی کامل به بارسلونا باز نمی گردد. سرجی روبرتو دیگر بازیکن مصدوم بارسلونا نیز مثل فاتی در مادرید و زیر نظر مارتینز به دروانش ادامه خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها