کد خبر : 1756945 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 20:55 | 36.3K بازدید | 4 دیدگاه

در آخرین تمرین بایرن اتفاق افتاد؛

هدیه خداحافظی فیلک به هوادار نوجوان بایرن (عکس)

بایرن مونیخ فردا در آخرین بازی فصل خود میزبان آگزبورگ است و هانسی فلیک برای آخرین بار روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

هدیه خداحافظی فیلک به هوادار نوجوان بایرن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فردا در آخرین بازی از فصل 21-2020 بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان آگزبورگ و این آخرین باری است که هانسی فلیک به عنوان سرمربی روی نیمکت باواریایی ها خواهد نشست.

فیلیک پیش از این جدایی خود از بایرن در پایان فصل را اعلام کرده بود و قرار است یولیان ناگلزمان جانشین فلیک شده و سکان هدایت باواریایی ها را در دست بگیرد.

در تمرین امروز بایرن مونیخ در بین هواداران حاضر در زمین تمرین پسر نوجوانی به اسم مکس حضور داشت که بنر جالب توجهی را در دست گرفته بود: "ممنون به خاطر هفت عنوان قهرمانی آقای فلیک. با بهترین آرزوها!"

 

1604039

 

هانسی فلیک پس از اینکه متوجه مکس و بنرش شد از او تشکر کرد و یک توپ و یک کلاه امضا شده را به این هوادار نوجوان هدیه داد.

بازیکنان بایرن نیز در آخرین روز از تمرینات خود، زمانی را به خوش و بش با هواداران اختصاص دادند.

فلیک دوران شگفت انگیزی را در بایرن سپری کرد و با این تیم به تمام افتخارات ممکن دست یافت، از جمله کسب شش‌گانه که در تاریخ این باشگاه ماندگار خواهد شد. همچنین گفته می شود که تیم ملی آلمان مقصد بعدی هانسی فلیک خواهد بود.

 

1604040

 

هانسی فلیک امروز در نشست خبری پیش از بازی برابر آگزبورگ گفت: "من از بچگی طرفدار بایرن بوده ام و طرفدار بایرن هم خواهم ماند. این باشگاه همیشه در قلب من بوده و از این پس نیز از آن حمایت خواهم کرد. به بچه ها گفتم که به راه خود ادامه خواهند داد و من بابت همه چیز سپاسگزار هستم.

احساسی‌ترین خاطره ام با بایرن مونیخ  فینال مسابقات چمپیونزلیگ و پیروزی در لیسبون مقابل PSG بود. احساسات پس از آن، کل تیم و چگونگی تشویق بازیکنان تعویضی، همه اینها فوق العاده بودند. این یک اتفاق برجسته در کارنامه کاری من باقی خواهد ماند."

 

دیدگاه‌ها