کد خبر : 1757296 | 02 خرداد 1400 ساعت 18:09 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: پاداش میلیاردی انگیزه ام را بیشتر می کند

شیاپچانگ توکیو؛ فرصتی برای ستاره شدن ناهید

ناهید کیانی می گوید طلای المپیک توکیو را نشانه گرفته و از هیچ حریفی هم در این مسیر نمی ترسد.

شیاپچانگ توکیو؛ فرصتی برای ستاره شدن ناهید

به گزارش "ورزش سه"، عزم دختر 22 ساله تکواندوی ایران آنقدر جدی بود که حتی قهرمان جهان هم نتوانست مانع او برای کسب سهمیه المپیک توکیو شود. ناهید کیانی که یکی از دو نماینده ایران برای کسب سهمیه در بخش زنان تکواندوی المپیک بود، بعد از ناکامی مهلا مومن زاده، فراتر از انتظار کار کرد و حالا تنها دختر المپیکی تکواندوی ایران است. 


در دوره قبلی المپیک، کیمیا علیزاده توانست اولین مدال تاریخ بانوان ایران در المپیک را کسب کند و حالا همه نگاهها به ناهید کیانی است تا بتواند این افتخار را تکرار کرده و یا حتی مدال خوشرنگ تری بگیرد. 


بعد از صعود امیدوار کننده ناهید کیانی به المپیک، دقایقی با او همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت های دختر المپیکی تکواندوی ایران با "ورزش سه" را می خوانید.

 


به کسب سهمیه اکتفا نمی کنم
من و هم تیمی هایم تقریبا از شروع کرونا در اردو هستیم. اولین مسابقاتی که شرکت کردیم، تورنمنت ترکیه بود و البته المپیک هم که یک سال به تعویق افتاد. برای مسابقات آسیایی امسال روزهای سختی را سپری کردیم؛ مخصوصا من که به یک وزن بالاتر آمدم و باید وزنه می زدم و تمرینات با سایر بچه ها متفاوت بود. همه تلاشم را برای کسب این سهمیه کردم و خدا را شکر که توانستم به دستش بیاورم، اما به این سهمیه اکتفا نمی کنم و دنبال مدال المپیک هستم. 

 


روی همه ورزشکاران المپیکی فشار و استرس هست
قطعا فشار روی همه ورزشکارانی که به المپیک می روند، هست و این موضوع فقط مختص من نیست که تنها نماینده تکواندوی زنان ایران هستم. من باید خودم را برای آن جوی که در المپیک وجود دارد، آماده کنم. در المپیک همان رقبایی برابر من هستند که شاید بارها با آن ها مبارزه کرده باشم، اما می گویند جو المپیک متفاوت است. همیشه ورزشکارانی در المپیک نتیجه می گیرند که ذهن آماده تری داشته باشند.

 

 

1604595

 


فقط به طلای المپیک فکر می کنم
به محض اینکه به ایران برگردم، برای خودم و زندگی ام تا المپیک برنامه ریزی می کنم. هر حرکت کوچک و بزرگ من باید در راستای کسب مدال طلا در المپیک باشد. من تمام تلاشم را برای رسیدن به هدفم می کنم و به خودم امیدوارم. انشاله که خداوند هم جواب زحمات مرا در المپیک می دهد و می توانم اولین طلای تاریخ ورزش بانوان ایران را کسب می کنم. 

 


نترس و جنگنده بودم و مزدش را گرفتم
حریف تایلندی من مدال طلای جهان را داشت، اما چیزی که در این مبارزه به من کمک کرد، این بود که من اصلا به عناوین و اسم حریف فکر نکردم. برایم اهمیتی نداشت که رقیبم چه مدالی داشته و فقط به داشته های خودم فکر می کردم. این خیلی به من در مسیری که رفتم، کمک کرد چون باعث شد نترس و جنگنده برابر رقبا قرار بگیرم و برنده شوم. 

 

 

1604594

 


لطفا از الان تا المپیک حمایتم کنید
من از مسئولان می خواهم از همین امروز تا المپیک به من کمک کنند و کنارم باشند تا بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم. وقتی حمایت مسئولان باشد، قطعا تلاش های من و دیگر ورزشکاران هم بیشتر نتیجه می دهد. 

 


پاداش میلیاردی انگیزه ام را بیشتر می کند
من هم میزان پاداش مدال آوران المپیک را شنیدم. بحث های مادی هم بالاخره برای ورزشکاران انگیزه ایجاد می کند، اما حس و حال مدال آوردن در المپیک و خوشحالی خانواده ام و مردم واقعا قابل قیاس با این پول ها نیست. من بیشتر برای آن حس می جنگم. با این حال برای ورزشکارانی که زندگی شان را برای ورزش گذاشتند،  قطعا گرفتن پاداش هم انگیزه است.

دیدگاه‌ها