کد خبر : 1759553 | 13 خرداد 1400 ساعت 18:19 | 23.3K بازدید | 5 دیدگاه

پست جدید وحید امیری در تیمِ اسکوچیچ

وحید امیری که طی روزهای گذشته به دلیل انجام کار انفرادی در یکی از تمرینات تیم ملی خبرساز شده بود، با پست جدیدی به ترکیب اصلی تیم ملی بازگشته است.

پست جدید وحید امیری در تیمِ اسکوچیچ

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مرتبه وحید امیری در پست هافبک پشت مهاجمین توسط دراگان اسکوچیچ در مقابل سوریه بازی کرد  و در بازی های گذشته نیز این بازیکن جنگنده در دو پست وینگر راست، وینگر چپ و حتی بازیکن پشت مهاجم برای پرسپولیس و همینطور تیم ملی بازی کرده بود.


حالا و در شروع دوباره رقابت های مرحله اول مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا، دراگان اسکوچیچ که رقابت های لیگ برتر را با دقت ویژه ای دنبال می کرد، برای وحید امیری پست جدیدی در نظر  گرفته و او را در پست دفاع چپ جایگزین میلاد محمدی کرده است؛ تغییری که شاید خیلی ها انتظارش را نداشتند.


امیری پس از مصدومیت آقایی و ابتلای او به ویروس کرونا، در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همینطور رقابت های لیگ برتر به ویژه مقابل سپاهان و استقلال نمایش های مطمئنی ارائه کرد تا سرمربی تیم ملی را مجبور به اتخاذ تصمیمی غیرمنتظره کند.


حالا باید ساعتی دیگر منتظر ماند و دید امیری در کنار شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی و در نهایت صادق محرمی که دفاع راست تیم مقابل هنگ کنگ خواهد بود، چه عملکردی در تیم ملی برجای خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها