کد خبر : 1760845 | 21 خرداد 1400 ساعت 10:41 | 63.3K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره هلندی و توضیح درباره دلیل انتخاب PSG

جورجینیو واینالدوم، ستاره جدید پاری سن ژرمن، درباره دلیل انتخاب این تیم توضیح داد.

ستاره هلندی و توضیح درباره دلیل انتخاب PSG

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جورجینیو واینالدوم با لیورپول در پایان ماه ژوئن به پایان می رسد اما باشگاه پاری‌سن‌ژرمن روز گذشته به شکل رسمی خبر جذب این هافبک هلندی را اعلام کرد. در ابتدا گفته می‌شد که واینالدوم به احتمال فراوان با انتقالی رایگان به بارسلونا ملحق خواهد شد اما نهایتاً پاری سن ژرمن را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

واینالدوم در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیرامون دلیل انتخاب این تیم گفت: "من از پیوستن به باشگاهی مثل پاری‌سن‌ژرمن بسیار خوشحال هستم. بدیهی است که این باشگاه دارای بازیکنان بسیار خوبی است. همچنین یک مربی خوب که قبل از پیوستن به باشگاه با او صحبت کردم. ما از قبل نسبت به یکدیگر آشنایی داریم.

 

 

1610733

 

 

به عنوان یک شما همواره دوست دارید با بهترین بازیکنان در کنار خود بازی کنید. من وقتی به تیم نگاه می‌کنم و همچنین بعد از صحبت با سرمربی، تیمی را مشاهده کردم که پر از بازیکنان بزرگ و با استعداد است. علاوه بر همه اینها من یک سرمربی را میبینم که می تواند باعث پیشرفت بازیکنان شود؛ همچنین قادر است همه بازیکنان را در کنار هم جمع کند تا تیمی قدرتمند بسازد. من به اینجا آمده‌ام و سعی می‌کنم که با این تیم باورنکردنی تاریخ سازی کنم.

 

امیدوارم بتوانم به تیم در راه فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کنم. این عالی خواهد بود اما نه تنها لیگ قهرمانان اروپا بلکه در مورد سایر جام ها نیز چنین شرایطی وجود دارد. شما فقط می خواهید تا آنجا که ممکن است به خاطر باشگاه و هواداران پیروز شوید."

 

 

1610732

دیدگاه‌ها