کد خبر : 1760961 | 21 خرداد 1400 ساعت 20:21 | 24.7K بازدید | 5 دیدگاه

"من یک خرسم!"

پیکه: امیدوارم هالند به بارسا بیاید

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، می گوید که هرگز در هیچ تیمی جز بارسا بازی نخواهد کرد.

پیکه: امیدوارم هالند به بارسا بیاید

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه در آخرین مصاحبه خود درباره مسائل مختلفی از جمله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا و همچنین آینده خودش صحبت کرده است.

پیکه اطمینان داده که در تیم دیگری جز بارسا بازی نخواهد کرد و همچنین گفته که دوست دارد بارسلونا با ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، قرارداد امضا کند.

 

1610957

 

رییس

پیکه: "مردم به من می گویند رییس و به نظرشان بامزه است که من را اینطور صدا بزنند و بخندند. من هنوز برای فوتبال بازی کردن هیجان دارم و می خواهم به بازی کردن ادامه دهم."

 

هالند

پیکه: "نظری ندارم که اوضاع در چه حال است. امیدوارم که او به بارسا بیاید. ما بازیکنان بزرگی در کنار خود داریم. اما این تصمیم باشگاه است. آنها می دانند که چه باید بکنند."

 

واینالدوم

پیکه: "من اصلا نمی دانستم که آنها تقریبا توافق کرده اند. اگر در نهایت به PSG رفت خب این تصمیم او است و باید به آن احترام گذاشت. باشگاه به ما اطلاع نمی دهد که مذاکرات با یک بازیکن دیگر چطور پیش می رود. در پنجره نقل و انتقالاتی این چیزها را می فهمیم."

 

1610960

 

آگوئرو

پیکه: "من از قبل با او جور شده ام. در طول تمام این سال ها از همان ابتدا ما همیشه با هم در ارتباط بودیم. من در جام جهانی زیر 20 سال برابر او بازی کردم چون ما از یک نسل هستیم. پسر بسیار خوبی است. لئو مسی خیلی از او تعریف می کند."

 

بازنشستگی

پیکه: "روزی که دیگر برای بارسلونا بازی نکنم از فوتبال کناره گیری خواهم کرد.هرگز به تیم دیگری نمی روم. اگر کومان به من بگوید که دیگر من را نمی خواهد، همه چیز تمام است. تنها علاقه من به بازی کردن برای بارسا است، در غیر این صورت انگیزه ای برای تلاش کردن ندارم. علاقه ای به پوشیدن پیراهن دیگری ندارم."

 

1610959

 

در صورت دریافت پیشنهادی نجومی از باشگاهی دیگر

"من نمی خواهم بروم زیرا در این لحظه از زندگی حرفه ای من مسئله دیگر پول نیست. در خانه بودن بی نهایت ارزشمند است، من خانواده‌ام را دارم، دوستانم را دارم، در باشگاهی هستم که زندگی من است... این چیزها قیمت ندارند. هر چقدر هم که دیگران به شما پول بدهند. پول بیشتر شادی بیشتری نمی آورد. در اینجا ما همه چیز داریم. در پایان شما باید خوشبختی خود را پیدا کنید و برای من این همان خوشبختی است. "

 

1610962

 

هو شدن در تیم ملی اسپانیا پس از حمایت از رفراندوم جدایی کاتالونیا

 

پیکه: "من همیشه سعی کرده ام که احساس بدی نداشته باشم، اگر اعمال شما باعث چیزی شود این موضوع دیگری است. خاطرم هست که وقتی در تیم بودم دوست داشتم مردم بتوانند رای بدهند و آنها من را هو کردند. اما این هم بخشی از نمایش است. در پایان تو در زمین بازی چیزهای کمتری را احساس می کنی. من سال های زیادی بازی کرده ام و پوستم کلفت شده است. در خانه من گریه می کنم و احساساتی می شوم. من یک خرسم."

دیدگاه‌ها