کد خبر : 1762905 | 31 خرداد 1400 ساعت 16:28 | 52.8K بازدید | 7 دیدگاه

تهدید استقلال؛ مقابل پدیده بازی نمی‌کنیم اگر...

باشگاه استقلال تهدید کرد اگر روی سکوهای آزادی تبلیغات نصب شود مقابل پدیده به میدان نمی‌رود.

تهدید استقلال؛ مقابل پدیده بازی نمی‌کنیم اگر...

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی دیگر تیم های استقلال تهران و پدیده مشهد باید در چارچوب یک مسابقه معوقه از لیگ برتر مقابل یکدیگر صف آرایی کنند. قبل از این بازی اما یک اختلاف بزرگ میان استقلال و سازمان لیگ پیش آمده است.


در این خصوص باشگاه استقلال تهدید کرده که اگر در جریان بازی امشب با پدیده تبلیغاتی روی سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شود، در بازی شرکت نمی کند.


ماجرا از این قرار است که در بازی های گذشته استقلال مسئولان سازمان لیگ بااسپانسرهایی قرارداد بسته اند و تبلیغات این شرکت ها را روی سکوهای ورزشگاه نصب کرده اند. این تبلیغات ظاهرا هزینه اش جدا از تبلیغات دور زمین اخذ می‌شود.


حالا اما مسئولان استقلال نسبت به این تبلیغات روی سکوهای ورزشگاه مدعی شده‌اند. از آنجایی که عواید بلیت فروشی مسابقات تا قبل از شیوع کرونا به باشگاه های میزبان می‌رسید استقلالی ها مدعی اند اگر سازمان لیگ تبلیغاتی روی سکوها قرار می‌دهد به طور کامل هزینه اش باید به حساب باشگاه برود اما ظاهرا سازمان لیگ در گذشته پولی به استقلال به این خاطر پرداخت نکرده و باشگاه استقلال نیز ناراحت شده است.


حالا مسئولان استقلال با تهدید سازمان لیگ مبنی بر عدم حضور در زمین مسابقه مقابل پدیده قصد دارند سازمان لیگ را از مواضع خود پایین بیاورند.


گفتنی است؛ دیدار استقلال و پدیده طبق برنامه قرار است ساعت 19:15 شروع شود و باید دید تا آن زمان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها