کد خبر : 1762908 | 31 خرداد 1400 ساعت 16:53 | 46.3K بازدید | 8 دیدگاه

دیدار استقلال و پدیده در آستانه لغو؛

حرف مشترک استقلال و سازمان‌لیگ؛ اینطوری بازی نمی‌کنیم!

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد در صورتیکه تبلیغات غیرمجاز ورزشگاه آزادی برچیده نشود، دو تیم استقلال و شهرخودرو مشهد به میدان نخواهند آمد.

حرف مشترک استقلال و سازمان‌لیگ؛ اینطوری بازی نمی‌کنیم!

 

 

به گزارش "ورزش سه"، هنوز ساعتی از انتشار خبری توسط باشگاه استقلال در زمینه تبلیغات محیطی سپری نشده که سازمان لیگ نیز خیلی زود به این ماجرا ورود کرده است و از باشگاه استقلال و موضعی که گرفته، حمایت کرد.


سهیل مهدی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی گفته است: «مسئولان مجموعه ورزشی آزادی به نصب تبلیغات غیرمجاز و خارج از قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران در ورزشگاه اقدام نموده اند،که باشگاه ها و سازمان لیگ فوتبال ذینفع این تبلیغات غیرمجاز نیستند بنابراین تا زمانی که این تبلیغات محیطی غیرمجاز ورزشگاه آزادی برچیده نشود، دو تیم استقلال و شهرخودرو برای بازی از رختکن ورزشگاه خارج نخواهند شد.»

 


او در پایان با اشاره به این نکته که اگر تبلیغات برداشته نشود، بازی به تعویق خواهد افتاد، اضافه کرد: «بدیهی است عواقب و تبعات برچیده نشدن این تبلیغات غیرمجاز و عدم برگزاری احتمالی مسابقه دو تیم استقلال و شهرخودرو برعهده مسئولان مجموعه ورزشی آزادی خواهد بود.»

 

طی سال های اخیر نیز بارها شاهد مواضعِ متفاوتِ مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و مسئولان ورزشگاه آزادی درباره تبلیغات محیطی بوده‌ایم و دوباره در آستانه دیدار استقلال و پدیده که باید از ساعت 19:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود، این درگیری بالا گرفته است.

 

این تبلیغات البته به نظر می رسد مانند سه سال پیش که این درگیری حتی پای وزیر و وزارت ورزش را نیز وسط کشاند، ربطی به تابلوهای کنار زمین که شرکت‌های طرف قرارداد سازمان لیگ آن را نصب می‌کند، ندارد و مشکل سازمان لیگ بنرهایی است که روی سکوهای خالیِ هواداران تعبیه شده است و روز گذشته در دیدار پرسپولیس و تراکتور در دیدار سوپرجام نیز دیده شدند.

 


نکته جالب اینجاست که پول این تبلیغات هم به جای این‌که به سازمان لیگ و باشگاه‌ها برسد، به حساب ورزشگاه آزادی می‌رود و تکرار این موضوع دوباره صدای مسئولان سازمان لیگ و باشگاه‌ها را هم درآورده است.

 

درنهایت باید به این موضوع نیز اشاره کرد در فصل جاری فوتبال ایران که کرونا نیز هواداران و منبع درآمدی آنها را از باشگاه‌ها دریغ کرده، هنوز هیچ مبلغی به عنوان درآمد حاصل از تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ به باشگاه‌ها پرداخت نشده و یا اگرمبلغی دریافت شده، بسیار ناچیر بوده است.


با این حال و اگرچه به همین دلیل در طول فصل همواره شاهد موضع گیری باشگاه‌ها علیه سازمان لیگ بوده‌ایم، حالا سازمان لیگ خیلی زود به حمایت از موضع استقلال پرداخته و باید دید این ائتلاف تا دو ساعت دیگر که قرار است مسابقه آغاز شود، چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد.

دیدگاه‌ها