کد خبر : 1763400 | 02 تیر 1400 ساعت 17:30 | 17.7K بازدید | 4 دیدگاه

تومای فرمالن:

این شکل برگزاری یورو اصلا عادلانه نیست

کاپیتان بلژیک از اینکه برخی تیم ها در یورو 2020 همیشه میزبان بوده اند و برخی دیگر خیر، ناراضی است.

این شکل برگزاری یورو اصلا عادلانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک دور گروهی یورو 2020 را با کسب سه پیروزی برابر روسیه، دانمارک و فنلاند به عنوان صدرنشین تمام کرد و در دور یک هشتم نهایی باید منتظر مشخص شدن رقیبش باشد. دیداری که در شهر سویا برگزار خواهد شد.

بلژیک در هیچ کدام از بازی هایش میزبان نبود و از این حیث مجبور به مسافرت از شهری به شهر دیگر بوده در حالی که برای مثال ایتالیا، انگلیس و اسپانیا همه بازی های دور گروهی را میزبان بوده اند.

 

 

1615376

 

 

توماس فرمالن مدافع سرشناس بلژیک از این وضعیت ناراضی است و معتقد است فرمت برگزاری یورو 2020 امسال اصلا منصفانه نبوده است.

فرمالن گفت:« شکل برگزاری بازی ها اصلا عادلانه نیست. مثلا تیم هایی داریم که هر سه بازی خود را میزبان بوده اند و برخی تیم ها مجبور بودند از کشوری به کشور دیگر بروند. این سفرها خسته کننده است و روی شرایط بدنی بازیکنان تاثیر منفی می گذارد. فاکتور آمادگی بدنی در تورنمنت فشرده ای مثل یورو قطعا تعیین کننده است. در نهایت حق اعتراض نداریم و متاسفانه باید با این وضعیت کنار بیاییم.»

 

لازم به ذکر است که بلژیک برابر روسیه و فنلاند در شهر سن پترزبورگ به میدان رفت و در کپنهاگ نیز مقابل میزبانش دانمارک قرار گرفت. در یک هشتم نهایی نیز باید به سویا بیاید.

دیدگاه‌ها