کد خبر : 1763413 | 02 تیر 1400 ساعت 18:18 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مولر نیست ولی دو ستاره تیم در دسترسند؛ 

ترکیب احتمالی مانشافت مقابل مجارستان

تیم ملی فوتبال آلمان از ساعت 23:30 دقیقه در سومین بازی گروه ششم به مصاف مجارستان می‌‍رود.

به گزارش "ورزش سه"، شکست آلمان در اولین دیدار جام ملت‌های اروپا مقابل فرانسه کار یواخیم لو را در ادامه مسابقات بسیار سخت کرد.


بااین‌حال آنها در دومین دیدار مقابل پرتغال با اینکه ابتدا با گل کریستیانو رونالدو عقب افتادند، توانستند در نهایت بازی را با نتیجه چهار بر 2 با پیروزی تمام کنند و حالا با آرامش بیشتری به مصاف مجارستان می‌روند. آلمان ها اگر دوم شوند احتمالا باید با انگلیس در مرحله حذفی مسابقه بدهند و در صورت سوم شدن، بلژیک یا هلند حریفان این تیم خواهند بود و بنابراین آنها تمام تلاششان را خواهند کرد تا با کسب سه امتیاز و البته در صورت امکان با تفاضل خوب از زمین مسابقه خارج شوند تا کارشان در سخت ترین گروه مسابقات به اما و اگر نکشد.


مهم‌ترین غایب تیم ملی آلمان در این مسابقه توماس مولر خواهد بود که هنوز میزان آسیب دیدگی او به طور کامل مشخص نشده و یوآخیم لوو در کنفرانس خبری پیش از مسابقه نیز به این موضوع اشاره داشت. همچنین در آخرین تمرین مانشافت، هوملس و گوندوگان حضور داشتند و در صورت صلاحدید لوو می توانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.


با این وصف انتظار می رود لوو که آخرین مسابقاتِ دوران حضور در راس کادر فنی آلمان را تجربه می کند، با ترکیب زیر تیمش را مقابل مجارستان راهی میدان کند.


مانوئل نوئر – گینتر، هوملس، رودیگر، گورتسگا، کروس، گوسنس، کیمیچ، هاوارتز، سانه و گنبری.


سه امتیاز دیدار برابر مجارستان برای آلمانی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و همانطور که مشخص است، یوآخیم لوو همان چینش معروف 3-4-3 را برای تیمش برگزیده است.

 

در گروه ششم مسابقات و تا پیش از برگزاری بازی سوم که از ساعت 23:30 دقیقه آغاز می شود به ترتیب فرانسه، پرتغال و آلمان رتبه های اول تا سوم را با امتیازهای 4، 3 و 3 امتیازی در اختیار دارند و مجارستان هم با یک امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد.

 

1615429

دیدگاه‌ها