کد خبر : 1764021 | 05 تیر 1400 ساعت 13:03 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر موضع جالب سرمربی رئال در مورد سوپرلیگ!

کارلو آنچلوتی معقتد است دو تیم ایتالیا و انگلیس راهی دیدار نهایی رقابت های یورو 2020 خواهند شد.

تغییر موضع جالب سرمربی رئال در مورد سوپرلیگ!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی حدود دو ماه قبل و هنگام حضور در اورتون، سوپرلیگ را جوکی خنده دار توضیف کرده و مدعی شد محال است چنین مسابقاتی انجام شود. اما حالا بعد از گذشت مدتی کوتاه و در دست گرفتن هدایت تیمی که عامل اصلی راه اندازی این تورنمنت بوده، کارلو آنچلوتی ترجیح داد سکوت کرده و توضیحی در مورد تغییر مواضع خود در مورد پروژه سوپرلیگ ندهد.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "عملکرد تیم ملی ایتالیا غافلگیر کننده بوده، زیرا آنها با اقتدار، فوتبالی تهاجمی بازی کرده و ساختار دفاعی قدرتمند و تیم جوانی در اختیار دارند که آینده و امید را تضمین می کند. فارغ از نتایج، من ایتالیا را یک گروه جمع و جور دیده ام که در هر شرایطی به صورت تیمی بازی می کنند.

 

1615031

 

روبرتو مانچینی در سه سال اخیر با یک سیستم کار کرده و بازیکنان نیز راحت هستند. مانچینی ستاره های بزرگ را تغییر داده و البته این کار را بدون تلاش برای تحمیل سبک مورد نظرش انجام داده است. بلژیک در روملو لوکاکو تجسم یافته، الماس پرتغال یعنی کریستیانو رونالدو قدرت خود را برابر فرانسه نشان داد و کیلیان امباپه بازیکنی ترسناک است. برای من سخت است که فقط یک تیم را به عنوان مدعی قهرمانی انتخاب کنم، اما ایتالیا و انگلیس را در فینال می بینم.

 

بازگشت مردم به ورزشگاه ها؟ این موضوع فضا را تغییر داده، احساس متفاوتی ایجاد می کند و حتی عملکرد بازیکنان نیز ممکن است تغییر کند.

 

نظر فعلی کارلو آنچلوتی در مورد پروژه سوپرلیگ؟ این تنها سوالی است که من به آن پاسخ نمی دهم."

دیدگاه‌ها