کد خبر : 1764710 | 08 تیر 1400 ساعت 13:26 | 37K بازدید | 4 دیدگاه

"پوگبا به کسی احتیاج دارد که او را تحت فشار قرار دهد"

انتقاد از پوگبا؛ کاش کنار روی کین بازی می‌کردی!

روی کین و پاتریک ویرا، بازیکنان سابق و کارشناسان فوتبال، پس از حذف فرانسه از یورو، از پل پوگبا، ستاره این تیم، انتقاد کردند.

انتقاد از پوگبا؛ کاش کنار روی کین بازی می‌کردی!

به گزارش "ورزش سه"، روی کین و پاتریک ویرا، اسطوره های لیگ برتر، پس از حذف غیرقابل باور فرانسه از یورو 2020 پل پوگبا را آماج انتقادات خود قرار دادند.

فرانسه شب گذشته در دیدار یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر سوییس به میدان رفت و پس از اینکه بازی در 90 دقیقه با تساوی 3-3 خاتمه یافت و وقت های اضافی نیز گلی در بر نداشت، در ضربات پنالتی 5-4 برابر حریف شکست خورد و حذف شد. این کیلیان امباپه بو د که با از دست دادن ضربه پنالتی خود حکم حذف فرانسوی ها را امضا کرد.

 

1617434

 

سوییس در دقیقه 15 بازی به گل رسید و تا پایان نیمه اول برتری خود را حفظ کرد. تنها در نیمه دوم بازی و پس از اینکه سوییسی ها یک ضربه پنالتی را هم از دست دادند، فرانسه با دبل بنزما در دقایق 57 و 59 و گل دقیقه 75 پل پوگبا توانست نتیجه را برگرداند، اما این پایان کار نبود و سوییسی ها با جنگندگی مثال زدنی توانستند با گل های دقایق 81 و 90 کار را به تساوی بکشانند.

 

1617503

 

پوگبا که در این تورنمنت بار دیگر آماده به نظر می رسید یکی از زیباترین گل های یورو را برابر سوییس به ثمر رساند و شوت دیدنی او از بیرون محوطه جریمه با قوسی تماشایی توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

روی کین گفت که هیچ شکی درباره توانایی ها و کیفیت پوگبا وجود ندارد و از توانایی او در حمله تمجید کرد. اما اسطوره منچستریونایتد همچنین معتقد بود که تماشای نمایش پوگبا برابر سوییس ناراحت کننده بود چرا که او از انضباط دفاعی برخوردار نیست.

 

1617504

 

کین گفت: "شکی نیست که بازی کردن با پوگبا عذاب آور است اما اینها همه بخشی از شخصیت او است که مردم دوست دارند ببینند.

اما بعد به آن گلی که آنها در وقت های تلف شده دریافت کردند نگاه می کنی و می بینی او در میانه میدان واقعا شلخته و بی خیال بود و این چیزی است که من واقعا به آن انتقاد دارم.

سخت‌گیرانه به نظر می رسد زیرا او امروز کارهای درخشانی در حمله انجام داد، در کیفیت پل شکی نیست، مشکل فقط طرف دیگر زمین –خط دفاع- است و شاید تردید در بازی بالغانه او.

یونایتد این مشکلات را داشته است. آیا او می تواند در یک خط هافبک دو هافبکه بازی کند؟ احتمالاً نمی تواند، انضباط لازم برای این کار را کسب نکرده است.

حتی امروز هم او شما را ناامید می کند، حتی با وجود کیفیت عالی که در حرکت رو به جلو دارد، از نظر دفاعی فاقد انضباط لازم است.

بازیکنان بزرگ و سطح بالا هفته به هفته این کار را انجام می دهند و پل این کار را نمی کند."

 

1617500

 

پاتریک ویرا، اسطوره فرانسوی آرسنال، نیز که در گذشته رقابت نزدیکی به روی کین در زمین بازی داشت، با او در بررسی عملکرد پوگبا موافق بود.

 

ویرا معتقد بود که اگر پوگبا می توانست در کنار اسطوره هایی مثل روی کین بازی کند، تبدیل به بازیکن متفاوتی می شد.

ویرا در پاسخ به انتقادات روی کین گفت: "من کاملا با تو موافقم. وقتی به پتانسیل و ظرفیت های او نگاه می کنی و اینکه قادر است در خط هافبک چه کارهایی بکند، انتظار بیشتری از او پیدا می کنی.

اگر او در کنار روی کین بازی می کرد شاید بازیکن متفاوتی می شد چرا که پوگبا به کسی احتیاج دارد که او را تحت فشار قرار دهد و از او نمایش بهتری را طلب کند.

این ناامیدکننده است زیرا او می تواند خیلی بیشتر از آنچه که در حال حاضر در اختیار تیم می گذارد، به تیم کمک کند."

دیدگاه‌ها