کد خبر : 1765790 | 13 تیر 1400 ساعت 14:27 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

یادداشت علی سامره بعد از جدایی از پدیده

علی سامره از کادر فنی تیم پدیده جدا شد؛ آنهم در حالی که تنها 4 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، او امروز با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی اش پرده از این تصمیم برداشت و نوشت: هر آمدنی، رفتنی هم دارد؛ این قاعده‌ی کل زندگی است! هیچ چیز ابدی نیست؛ مهم آنست در این رفت و آمدها، انسان بهتری باشیم و در بزنگاه‌های مهم اخلاق و انسانیت را نبازیم!

 

در این مدتی که در خدمت تیم پدیده‌ی خراسان بودم، با وجود همه چالش‌ها، سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، اما هدف و قلبها برای موفقیت و عبور از این سنگلاخ‌ها بود! اگرچه قسمت نیست بیشتر از این در خدمت تیم پدیده باشم اما از صمیم قلب، برای باشگاه بزرگ پدیده، کادر فنی محترم، بازیکنان عزیز و همچنین هواداران پرشور و با تعصب پدیده، آرزوی موفقیت دارم!

خداحافظ خراسان - ارادتمند همه، علی سامره

 

1619380

 

علی سامره بعد از انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی پدیده به همراه محمد نوازی به کادر فنی این تیم ملحق شد. او پیش از این در تیم های پایه استقلال و مس رفسنجان مربیگری کرده بود اما حضورش در کنار مهدی رحمتی به پایان فصل نرسید و همان طور که اشاره شد در فاصله 4 هفته مانده به پایان بازی ها تصمیم گرفت به حضور خود در مشهد پایان دهد. او در خصوص دلایل این تصمیم در یادداشتی که در صفحه شخصی اش نوشت به نکته ای اشاره نکرده است.

 

دیدگاه‌ها