کد خبر : 1766329 | 15 تیر 1400 ساعت 22:40 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

افشای تصمیم عجیب گرت بیل در مورد آینده

نشریه میرر انگلیس ادعای عجیبی را در رابطه با تصمیم گرت بیل برای آینده مطرح کرده است.

افشای تصمیم عجیب گرت بیل در مورد آینده

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی سال 2020 بود که گرت بیل بعد از کش و قوس های فراوان و با قراردادی قرضی از رئال مادرید به تاتنهام پیوست. بیل طی مدت زمان کوتاه حضور خود در باشگاه لندنی نمایش های نسبتا قابل قبولی از خود ارائه داد تا اخباری پیرامون احتمال ماندگار شدن این بازیکن در تاتنهام مطرح شود.

 

با این وجود چندی پیش مدیر برنامه های ستاره ولزی تمام شایعات درباره احتمال ماندگار شدن او در تاتنهام را رد کرد. جاناتان بارنت ضمن تاکید بر پایان همکاری ستاره ولزی و تاتنهام گفت: "همانطور که از ابتدا گفتم هیچ گزینه ای برای ماندن او در تاتنهام وجود ندارد. هیچ توافقی بین گرت و تاتنهام نیست و او با رئال مادرید قرارداد دارد."

 

 

1616806

 

 

حالا اما تصمیم قطعی گرت بیل برای آینده به یک ابهام بزرگ تبدیل شده است. برخی شایعات حاکی از آن بود که او قصد دارد بعد از یورو از فوتبال خداحافظی کند اما با توجه به صحبت‌های اخیر مدیر برنامه این بازیکن به نظر می رسد که بیل فصل آینده را در رئال مادرید سپری خواهد کرد.

 

گرت بیل تنها تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و اکنون نشریه میرر انگلیس ادعای عجیبی را در مورد مطرح کرده است. بر اساس این گزارش بیل قصد دارد تا پایان قرارداد خود در رئال مادرید باقی بماند اما نکته عجیب اینکه او می خواهد بعد از پایان کارش در رئال مادرید همچنان به حضور در تیم ملی ولز ادامه دهد و در واقع خود را در عرصه ملی بازنشسته نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها