کد خبر : 1766790 | 18 تیر 1400 ساعت 13:50 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک ویژه به همبازی سابق و همکار فعلی؛

مانچینی: تولد مبارک بمب‌افکن!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در صفحه اینستاگرامی خود به سالروز تولد همبازی سابق و دستیار فعلی‌اش در تیم ملی ایتالیا واکنش نشان داد.

مانچینی: تولد مبارک بمب‌افکن!

به گزارش "ورزش سه" روبرتو مانچینی و جانلوکا ویالی دو اسطوره فوتبال ایتالیا، خاطرات مشترک شیرینی را در کنار یکدیگر دارند و این خاطرات می‌تواند با قهرمانی در یورو 2020 در کسوت سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، شیرین‌تر از گذشته نیز شود.

 

مانچو و ویالی در دوران بازی و در کنار یکدیگر با هدایت گوران اریکسون، طلایی‌ترین دوران تاریخ باشگاه سمپدوریا را رقم زدند و پس از آن همکاری آن‌ها در کسوت سرمربی و دستیار ادامه پیدا کرد و حالا در یورو 2020، مانچینی سرمربیگری تیم ملی ایتالیا را برعهده دارد و جانلوکا ویالی هم در نقش دستیار، همراه او در روزهای سخت تورنمنت جام ملت‌های اروپاست.

 

1620967

 

ایتالیا شکست‌ناپذیر که توانسته رکوردهای تاریخی را با هدایت مانچو و ویالی جا به جا کند، حالا یک قدم تا جشن قهرمانی فاصله دارد و آن‌ها باید یکشنبه‌شب در ورزشگاه ویمبلی به مصاف تیم ملی انگلیس بروند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند قهرمانی تیم ملی ایتالیا با هدایت روبرتو مانچینی و البته همراهی جانلوکا ویالی را رقم بزند.

 

در آستانه دیدار حساس یکشنبه‌شب، روبرتو مانچینی در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از خود و ویالی در روزهای طلایی تیم فوتبال سمپدوریا در روزگاری که آن‌ها در مستطیل سبز به میدان می‌رفتند در کنار تصویر شادمانی مانچو در کنار ویالی پس از پیروزی مقابل اسپانیا و صعود به فینال یورو 2020، تولد 57 سالگی جانلوکا ویالی را تبریک گفت.

 

مانچینی در پیام اینستاگرامی خود با استفاده از عبارت «بمب‌افکن» برای توصیف ویالی، تولد او را به عنوان برادر کوچک‌تر خود تبریک گفته و هم‌چنین از روزی ایده‌آل را برای برپایی جشن تولد جانلوکا ویالی سخن گفته است؛ بدون‌تردید قهرمانی در یورو 2020، می‌تواند بهترین شروع ممکن برای پنجاه و هفتمین سال زندگی ویالی، به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال ایتالیا باشد.

دیدگاه‌ها