کد خبر : 1767364 | 21 تیر 1400 ساعت 02:56 | 31.4K بازدید | 14 دیدگاه

مانچینی: این بچه‌ها شگفت انگیز هستند، همین

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، بعد از قهرمانی در یورو از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

مانچینی: این بچه‌ها شگفت انگیز هستند، همین

به گزارش "ورزش سه"، شاید خوش‌بین ترین هوادار تیم ملی ایتالیا هم فکرش را نمی کرد که بعد از ناکامی آنها در رسیدن به جام جهانی 2018، آتزوری سه سال بعد از آن بتواند فاتح یورو شود؛ اما این کاری بود که روبرتو مانچینی به بهترین شکل ممکن از پس آن برآمد و امشب با غلبه بر انگلیس در فینال یورو یک شاهکار را از خود به جای گذاشت.

 

 

1621997

 

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، بعد از قهرمانی تیمش در رقابت‌های یورو گفت: "انگلیس کار را خوب شروع کرد و توانست در همان ابتدا به گل برسد اما ما تلاش زیادی انجام دادیم و خیلی سریع توانستیم بر بازی مسلط شویم. این بچه ها شگفت انگیز هستند و من نمی توانم چیز بیشتری بگویم. این موفقیت برای همه مردم و طرفداران ایتالیا از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

این تیم رشد زیادی کرده است. من فکر می کنم ما هنوز می توانیم پیشرفت کنیم.  ما برای ایتالیایی ها خوشحال هستیم. من نمی توانم چیزی در مورد این بچه ها بگویم."

 

مانچینی پیش از این قول داده بود که هویت را به تیم ملی ایتالیا برگرداند و او حالا موفق شد با این قهرمانی آتزوری را به این مهم برساند. سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: " ما خوشحالیم که هم برنده شدیم و هم فوتبال خوبی بازی کردیم. امیدوارم طرفداران حالا این موفقیت را به بهترین شکل جشن بگیرند. ما از این قهرمانی خیلی خوشحال هستیم و این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد."

 

 

1621995

دیدگاه‌ها