کد خبر : 1769090 | 29 تیر 1400 ساعت 12:53 | 38.2K بازدید | 4 دیدگاه

آهسته اما در مسیر درست؛

پروژه لاپورتا در بارسا در حال پیشروی است

134 روز از زمانی که خوان لاپورتا برنده انتخابات ریاست بارسلونا شد می گذرد و در این مدت پروژه ای که او آغاز کرده، کم کم سر و شکلی یافته است.

پروژه لاپورتا در بارسا در حال پیشروی است

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا 134 روز پیش در انتخابات ریاست بارسلونا پیروز شد و از همان روز پروژه ای که برای کاتالان ها در نظر داشت را استارت زد. این پروژه اکنون به آرامی دارد شکل خود را پیدا می کند.

از همان ابتدا لاپورتا آماده بود تا پایان فصل برای شروع کار خود صبر کند و این همان کاری است که در تابستان امسال انجام داده؛ لاپورتا شروع به ایجاد تغییرات عظیم مورد نیاز در نوکمپ کرده است.

 

1597598

 

اولین قدم مهم جلب حمایت اعضای باشگاه برای تصویب پیشنهاد بازپرداخت بدهی 525 میلیون یورویی از گلدمن ساکس بود و تا پایان ماه ژوئن او این کار را انجام داد.

 

 قراردادها

مدیران جدید باشگاه نیز به سرعت در بازار نقل و انتقالات به فعالیت پرداخته تا با در نظر گرفتن محدودیت های مالی بارسلونا، تیم را به شکل قابل توجهی ارتقا دهد و تقویت کند.

این امر با خرید اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو ، ممفیس دیپای و امرسون محقق شده است، اگر چه بارسا هنوز به تقویت بیشتری نیاز دارد.

 

1621752

 

کاهش صورتحساب دستمزدها

اکنون لاپورتا مرحله کلیدی بعدی پروژه خود را پیش رو دارد؛ کاهش صورتحساب دستمزدهای باشگاه که بقای بارسلونا به این موضوع بستگی دارد.

بارسلونا می داند که کاهش قابل توجه حقوق بازیکنان فعلی که به صورت کاهش عمومی حقوق بین 10 تا 15 درصد خواهد بود، امری حیاتی است.

آنها باید این کار را با حذف دستمزد بازیکنان خاص از حساب و کتاب خود ترکیب کنند و در همین راستا آنتوان گریزمان کاندیدای احتمالی ترک این باشگاه در تابستان امسال است.

 

تمدید قرارداد مسی

این خبری است که هواداران بارسلونا از روزی که لاپورتا در ماه مارس مسئولیت این باشگاه را به دست گرفت منتظر شنیدن آن بوده اند.

اگرچه این باشگاه هنوز خبر آن را رسما اعلام نکرده، اما مارکا توافق بین طرفین را تایید کرده که این هم یک موفقیت قابل توجه برای لاپورتا است.

 

1619361

 

رای سوپرلیگ

اگرچه لاپورتا دوست دارد بارسلونا در سوپرلیگ حضور داشته باشد، اما تصمیم‌گیری در این باره را بر عهده اعضای دیگر گذاشته است.

 

منبع مارکا

 

 

دیدگاه‌ها