کد خبر : 1769130 | 29 تیر 1400 ساعت 15:54 | 18K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ دروازه‌بان رکوردشکن سیتی تمدید کرد

اسکات کارسون قراردادش را به مدت یک فصل دیگر و تا سال 2022 با منچسترسیتی تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسکات کارسون، ملی پوش 35 ساله و سابق تیم ملی انگلیس که دو فصل را به صورت قرضی در جمع بازیکنان سیتی سپری کرده بود، یک سال دیگر هم در این تیم ماندگار خواهد شد. او دروازه بان ذخیره منچسترسیتی و گزینه جانشینی ادرسون مورالس محسوب می شود.

 

اسکات کارسون بعد از تمدید قرارداد خود گفت: "تمدید قرارداد با سیتی برای یک سال دیگر تصمیمی آسان بود. حضور در رختکن سیتی لذت بخش بوده و امتیاز بزرگی است کار کردن در کنار پپ گواردیولا و کادر فنی او فوق العاده است و احساس می کنم از زمان عضویت در رختکن سیتی سال 2019 چیزهای زیادی یاد گرفته ام. رفتار دیگر بازیکنان سیتی باعث شد که خیلی زود احساس کنم در خانه هستم و حالا از هر ثانیه از دو سال حضورم در این باشگاه لذت برده ام."

 

جالب اینجاست اسکات کارسون فصل گذشته و با قرار گرفتن در ترکیب منچسترسیتی برابر نیوکاسل به یک رکورد خاص در تاریخ رقابت های لیگ برتر دست یافت. کارسون آخرین بار و در می سال 2011 در ترکیب تیم وست بروم مقابل نیوکاسل بازی کرده و برای حضور در مسابقه بعدی خود 3645 روز صبر کرده بود. این زمان بیشترین فاصله قرار گرفتن در ترکیب برای یک دروازه بان در تاریخ لیگ برتر محسوب می شود.

 

1625116

دیدگاه‌ها