کد خبر : 1770317 | 04 مرداد 1400 ساعت 00:00 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

محمود باز هم باخت،خطر سقوط در کمین

نفت مسجدسلیمان 1- گل گهر2؛ آسیا در دسترس

تیم فوتبال گل گهر سیرجان موفق شد در دیداری که از فرصت هایش به خوبی استفاده کرد، از سد میزبان خود عبور کرده و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

نفت مسجدسلیمان 1- گل گهر2؛ آسیا در دسترس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در زمین خود میزبان گل گهر بود. شاگردان فکری برای تضمین بقای خود در لیگ برتر، به کسب امتیاز نیاز داشتند و یا اینکه منتظر شکست سایپا بمانند ولی اتفاقات به سود آنها پیش نرفت و حالا خطر سقوط نیز آنها را تهدید می کند.


این بازی با حملات گل گهر آغاز شد و سعید صادقی با گلی زیبا از پشت محوطه جریمه تیمش را پیش انداخت. با وجود گلزنی شاگردان قلعه نویی، باز هم آنها بودند که روی دروازه حریف هجوم بردند و در چند صحنه می توانستند به گل دوم نیز برسند ولی نیمه نخست با همان تک گل به سود گل گهر به پایان رسید.


نیمه دوم نیز با برتری نسبی گل گهر آغاز شد. آنها توسط سعید صادقی موفق به زدن گل دوم شدند. پاس زکی پور از سمت چپ به این بازیکن و شلیک صادقی در گوشه محوطه جریمه، منجر به گل برتری بخش سیرجانی ها شد.


پس از این گل بود که نفتی ها به خود آمدند. شاگردان فکری مالکیت بیشتر بازی را در اختیار گرفتند و سرانجام روی یک ریباند به گل رسیدند. شوت ساسان حسینی و دفع ناقص بشاگردی، باعث شد توپ به بهزادی کریمی برسد و او به راحتی دروازه گل گهر را باز کرد.


نفت در ثانیه های پایانی فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت که توپ میرجوان به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در نهایت گل گهر موفق شد این بازی را برنده شود و با توجه به شکست تراکتور برابر پرسپولیس، آنها به رده چهارم جدول رده بندی صعود کردند و حالا به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستند. با توجه به پیروزی سایپا برابر آلومینیوم، حالا خطر سقوط نفت مسجدسلیمان را نیز تهدید می کند.

 

بازی از هفته بیستم و نهم رقابت های لیگ برتر ایران؛ یکشنبه: 03/05/1400 ؛ ساعت: 21:15
استادیوم: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان/ بدون تماشاگر
داور: کمیل غلامی / کمک‌ها: عسگر محمدی و موسی مه آبادی؛ داور چهارم:‌ میثم حیدری / ناظر داوری: ایرج نظری

 

 

ترکیب نفت مسجدسلیمان:
فرهاد کرمانشاهی
سیروان قربانی
بهروز نوروزی فرد
سعید کریمی (61- محمد مهدی احمدی)
فرید بهزادی کریمی (85- عباس بوعذار)
سجاد جعفری (85- محمد مهدی محبی)
محمد بلبلی
مسلم مجدمی
ساسان حسینی

مهران امیری
عماد میرجوان
سرمربی: محمود فکری

 

 

ترکیب گل گهر:
مهرداد بشاگردی
آرمین سهرابیان
علیرضا آرتا
محمد آقاجانپور
احمدرضا زنده‌روح
میلاد زکی پور (84- فرشید باقری)
سعید صادقی (90+1: سیدعلیرضا ابراهیمی)
علیرضا علیزاده
مرتضی تبریزی (60- گادوین منشا)
علی اصغر عاشوری (60- امین پورعلی)
یونس شاکری
سرمربی: امیر قلعه نویی

 


شرح گل ها:
نفت مسجدسلیمان صفر – گل گهر سیرجان یک (دقیقه 4: سعید صادقی): صادقی پس از اینکه توپ را پشت محوطه گرفت، با پشت سر گذاشتن مدافع میزبان با یک ضربه دقیق با پای چپ، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را وارد دروازه مسجدسلیمانی ها کرد.
نفت مسجدسلیمان صفر – گل گهر سیرجان 2 (دقیقه 57: سعید صادقی): پاس میلاد زکی پور در گوشه محوطه جریمه به سعید صادقی رسید و شوت این بازیکن با وجود اینکه از سرعت کافی برخوردار نبود، در میان اشتباه عجیب مدافع و سنگربان نفت، وارد دروازه شد و گل دوم سیرجانی ها به ثمر رسید.
نفت مسجدسلیمان یک – گل گهر سیرجان 2 (دقیقه 74: فرید بهزادی کریمی): شوت ساسان حسینی از پشت محوطه جریمه را بشاگردی دفع کرد که در ریباند توپ به فردی بهزادی کریمی رسید که این بازیکن توانست دروازه گل گهر را باز کرده و اختلاف را کاهش دهد.

 


لحظات حساس:
دقیقه 14: سعید صادقی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شلیک محکم او به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان به بیرون رفت.
 دقیقه 19: فرید بهزادی کریمی گوشه محوطه جریمه گل گهر صاحب توپ شد که ضربه فنی و بغل پای این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 23: ارسال یک ضربه کاشته به روی دروازه گل گهر با ضربه سر مدافع پیش تاخته نفت همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 34: ارسال علیزاده از سمت راست به سعید صادقی رسید ولی کنترل عجیب و غریب این بازیکن باعث از دست رفتن یک فرصت مناسب شد.
دقیقه 39: شوت ساسان حسینی از پشت محوطه جریمه را مهرداد بشاگردی در دوم مرحله مهار کرد.
دقیقه 44: حرکت بسیار خوب سعید صادقی از سمت چپ و ارسال این بازیکن پس از عبور از گلر نفت، در دهانه دروازه خالی به مرتضی تبریزی رسید که مدافع نفت زودتر از او توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 45+3: یک ضربه کاشته برای نفت به دست آمد که ارسال فرید بهزادی کریمی را بشاگردی به شکل بسیار خطرناکی راهی کرنر کرد.
دقیقه 67: ارسال محمد بلبلی به دهانه دروازه را بشاگردی به سختی راهی کرنر کرد.
دقیقه 78: محمد مهدی احمدی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+1: ضربه سعید صادقی از پشت محوطه جریمه را کرمانشاهی به سختی مهار کرد.
دقیقه 90+2: یک ارسال به روی دروازه گل گهر با ضربه سر عماد میرجوان همراه شد که توپ او روی تیر دروازه بشاگردی فرود آمد و فرصت بزرگ میزبان از دست رفت.

 


کارت زرد:
گل گهر: علیرضا علیزاده (22) مرتضی تبریزی (53)
نفت مسجدسلیمان: مهران امیری (45+1) سیروان قربانی (54)

دیدگاه‌ها