کد خبر : 1773290 | 18 مرداد 1400 ساعت 18:26 | 52.7K بازدید | 11 دیدگاه

می توانستی مسی را حفظ کنی

نامه تند مدیر مستعفی بارسلونا علیه خوان لاپورتا

یکی از مدیران بارسلونا که پس از جدایی لیونل مسی استعفا کرد، خطاب به خوان لاپورتا رئیس باشگاه نامه ای انتقادی نوشت.

نامه تند مدیر مستعفی بارسلونا علیه خوان لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه شب هواداران بارسا خبری شوکه کننده در مورد لیونل مسی دریافت کردند. باشگاه بارسلونا در بیانیه ای رسمی تایید کرد که تمدید با مسی ممکن نیست و ادامه همکاری میسر نخواهد بود.

دیروز لیونل مسی در مراسمی ویژه با هواداران بارسا خداحافظی کرد و به زودی راهی پی اس جی خواهد شد.

 

 

1632992

 

 

 پس لرزه های این انتقال در حال اتفاق افتادن است و روز گذشته ژامه یوپیس عضو کمیسیون اسپای باشگاه بارسلونا با انتشار نامه ای از سمت خود استعفا کرد.

متن نامه او انتقادی و علیه خوان لاپورتا بود.

یوپیس برای رئیس بارسا نوشت:« ناامید شدم، فکر می کردم که تنها کسی هستی که می توانی با فلورنتینو مقابله کنی، اطلاعات کافی ندارم اما مطمئنم که می تونستی کارهای بسیار بیشتری انجام بدهی تا مسی بماند. می توانم به چیزهای زیادی اشاره کنم. مسی سرمایه مهمی برای بارسلونا بود.

 

 

1632995

 

 

حالا باید ببینیم که سوپرلیگ چه زمانی شروع می شود(اگر شروع شود) و در همین حال پی اس جی تقویت می شود و کار انتقال امباپه به رئال مادرید را آسان کردی. این نقشه ای عالی از جانب فلورنتینو است. تو به عنوان مدیری در تاریخ ثبت می شوی که باعث رفتن مسی شد.

 

 

1632993

 

 

ممنون به خاطر اعتمادی که به من برای حضورم در کمیته اسپای بارسا داشتی و هر چند که هیچ اعلام رسمی یا مسئولیتی برای من تعیین نشد اما فکر می کنم که نقش مثبتی داشتم اما با این وجود وظیفه خود می دیدم که استعفا بدهم چرا که می خواهم آزادی عمل داشته باشم تا نظراتم را بیان کنم. برایت آرزوی موفقیت دارم.»

دیدگاه‌ها