کد خبر : 1774895 | 29 مرداد 1400 ساعت 15:30 | 49.6K بازدید | 1 دیدگاه

پدری دو هفته استراحت می‌کند

واکنش کومان به شایعات انتقال امباپه به رئال مادرید

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، به شایعات حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید واکنش نشان داد.

واکنش کومان به شایعات انتقال امباپه به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شروع خوبی در رقابت‌های لالیگا داشته و در ابتدای هفته موفق شد با نتیجه پرگل 4-2 بر رئال‌سوسیداد غلبه کند تا تیم رونالد کومان نشان دهد که بدون لیونل مسی نیز دست و پا بسته نخواهند بود و از مدعیان قهرمانی این فصل به شمار می آیند.

 

بارسلونا بامداد یکشنبه در یک مسابقه سخت به مصاف بیلبائو خواهد رفت و رونالد کومان پیش از این بازی گفت: " دیدار برابر بیلبائو همیشه پیچیده است. آنها خیلی پیشرفت کرده اند. بیلبائو یک پیش فصل شش هفته ای را با سرمربی خود گذرانده و تمرینات زیادی انجام داده است. آنها تیم قدرتمندی هستند اما در عین حال ما هم می‌دانیم که چه کاری می خواهیم انجام دهیم."

 

 

1633867

 

 

استراحت دادن به پدری: "ما مدتی در این باره فکر کردیم. بله او از فردا دو هفته استراحت می‌کند. من با لوئیس انریکه صحبت کردم و نمی‌توانم در مورد تصمیماتی که آنها می گیرند توضیح بدهم. با این حال ما دو هفته به پدری مرخصی داده ایم چرا که به آن نیاز دارد."

 

شماره 10 مسی: "شماره یک مسئله باشگاهی است. این تصمیمی است که باشگاه باید بگیرد و نه مربی. نظر من مهم نیست."

 

شایعات انتقال امباپه به رئال مادرید:" من مربی بارسا هستم و علاقه ای به این مسئله ندارم. او بازیکن بزرگی است و باید انتخاب کند کجا برود یا بخواهد بماند. این مشکل من نیست."

 

 

1635406

 

 

آینده پیانیچ و اومتیتی: "بازیکنان مثل آن ها هستند که زمان کمی برای بازی کردن پیدا خواهند کرد اما نهایتاً تصمیم با خودشان است. با این حال می توانم بگویم که بله آنها موقعیت پیچیده‌ای دارند."

 

وضعیت فیلیپ کوتینیو: "فیلیپ کوتینیو در لیست وجود ندارد چرا که من فکر می کنم به یک هفته دیگر زمان احتیاج دارد. من روی او حساب می‌کنم چرا که بازیکن بزرگی است. او بازیکن بسیار مهمی است. فیلیپ فصل گذشته شروع به بازی کرد اما مصدوم شد. من به کوتینیو برای این فصل احتیاج دارم."

 

 

1630519

 

 

وضعیت مارتین برایتویت: " ما وضعیت باشگاه را می‌دانیم و اگر تیمی به یک بازیکن علاقه داشته باشد آن را گوش خواهیم داد. با این وجود مارتین برای ما بسیار خوب کار می‌کند.  او در پست‌های مختلف خط حمله بازی می‌کند و در بازی گذشته اهمیت خود را نشان داد. از نظر من فکر می کنم او باید بماند."

دیدگاه‌ها