کد خبر : 1775059 | 30 مرداد 1400 ساعت 14:50 | 45.6K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای بیلد:

دلیل جالب درخواست جدایی لواندوفسکی از بایرن

دو روز پیش بود که اعلام شد روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن قصد جدایی از این باشگاه را دارد.

دلیل جالب درخواست جدایی لواندوفسکی از بایرن

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی مرد سال یوفا و فیفا در سال 2020 اعلام جدایی کرده است. این خبری بود که اسکای آلمان دو روز پیش اعلام کرد و ادعا داشت که ستاره لهستانی قصد دارد قبل از رسیدن به 35 سالگی چالشی جدید را تجربه کند.

او در تمام این سال هایی که برای بایرن بازی کرده، چند بار دیگر نیز قصد جدایی داشت و حتی تابستان 2018 گفته می شد انتقالش به رئال قطعی است اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت قراردادش را تمدید کرد.

 

 

1635912

 

 

طبق ادعای نشریه "بیلد"، درخواست جدایی جدید لواندوفسکی به ارلینگ هالند ارتباط دارد. لواندوفسکی می داند که بایرن قصد جذب ستاره نروژی دورتموند را دارد و به همین دلیل بهترین راه را جدایی از بایرن می داند. بیلد نوشته است که اخبار و شایعات علاقه بایرن به هالند باعث عصبی شدن لواندوفسکی شده است.

پاسخ بایرن به لواندوفسکی اما محکم بود؛ یا باشگاهی 115 میلیون یورو برایش پرداخت خواهد کرد یا اینکه باید بماند.

 

 

1634030

 

 

هفته گذشته در مجموع برای ستاره لهستانی هفته خوبی نبود و با واکنش بایرن، تلخ تر هم شد. او پیشتر از سوی یوفا در زمره سه بازیکن برتر سال قرار نگرفته بود و احتمالا شانسی هم برای توپ طلای فرانس فوتبال و دِبست فیفا نخواهد داشت.

ارلینگ هالند ستاره بزرگ یکی دو سال اخیر دورتموند است و باشگاه های زیادی او را می خواهند. دورتموند برای فروش او 200 میلیون یورو می خواهد ولی بر اساس بندی در قرارداد هالند، از تابستان 2022 او می تواند با 75 میلیون یورو راهی تیمی دیگر شود . از حالا بایرن برای جذب او خیز برداشته است.

 

 

1634967

 

 

 

 

دیدگاه‌ها