کد خبر : 1775731 | 02 شهریور 1400 ساعت 18:40 | 35K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره اتلتیکو سر سر دو راهی چلسی و منچستریونایتد

سائول نیگز از اتلتیکو جدا خواهد شد ولی مشخص نیست به چلسی می رود یا منچستریونایتد.

ستاره اتلتیکو سر سر دو راهی چلسی و منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، سائول نیگز هافبک اسپانیایی طی سال‌های اخیر بیش از 300 بازی برای اتلتیکومادرید انجام داده و به نوعی می‌توان او را به عنوان عضوی لاینفک از تیم دیه‌گو سیمئونه قلمداد کرد. در حالی که هنوز پنج سال تا پایان قرارداد سائول با اتلتیکومادرید باقی مانده، گفته می‌شود که این بازیکن خواهان جدایی از این تیم شده است.

 

 

1621126

 

 

در مقطعی گفته شد که بارسلونا از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این هافبک اسپانیایی برخوردار است. در واقع گزارشات حاکی از آن بود که باشگاه اتلتیکو مادرید از بازگشت آنتوان گریزمان به واندا متروپولیتانو استقبال کرده و از طرف دیگر بارسا نیز به سائول علاقه مند است؛ موضوعی که باعث شد شایعات پیرامون احتمال معاوضه این دو بازیکن قوت بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

سائول تمرینات پیش فصل اتلتیکو را پشت سر گذاشت و با وجود گذشت دو هفته از لالیگا اما به نظر می رسد او فصل جاری را در باشگاه مادریدی نخواهد ماند.

 

 

1502682

 

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، چلسی و منچستریونایتد به جذب سائول بسیار نزدیک شده اند و حتی چلسی با اتلتیکو بر سر انتقال قرضی با بند خرید دائمی سائول به توافق نیز رسیده است. از روز گذشته یونایتد هم با اتلتیکو وارد گفت و گو شده و اکنون باید دید در نهایت سائول قهرمان اروپا را انتخاب می کند یا شیاطین سرخ را.

دیدگاه‌ها