کد خبر : 1778160 | 15 شهریور 1400 ساعت 01:07 | 27.8K بازدید | 7 دیدگاه

طوفان آلمان؛ توپخانه تیم فلیک به راه افتاد (عکس)

تیم ملی آلمان در شبی درخشان موفق شد در خانه خود با شش گل ارمنستان را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین شبی که هانسی فلیک در یک دیدار خانگی هدایت تیم ملی آلمان را به عهده داشت، این تیم عملکردی بسیار خوب داشته و موفق شد با شش گل ارمنستان را شکست دهد تا در صدر گروه خود قرار بگیرد.

 

آلمان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه پنج می توانست به گل برسد، اما ضربه سر جاشوا کیمیچ از درون محوطه به دیرک دروازه ارمنستان برخورد کرد. اما حملات ژرمن ها ادامه یافت و این تیم در دقیقه ششم به گل رسید. روی پاس تماشایی لئون گورتزکا، سرژ گنابری در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و موفق شد دروازه تیم ملی ارمنستان را باز کند.

 

اما تیم ملی آلمان خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال زمینی مارکو رویس، توپ از تیمو ورنر گذشت و باز هم این سرژ گنابری که موفق شد به راحتی گل دوم تیم ملی آلمان را نیز وارد دروازه حریف کند.

 

دقایقی بعد لروی سانه با حرکتی تکنیکی از سمت چپ فرصت داشت به زیبایی دروازه تیم ملی ارمنستان را باز کند، اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به دیرک برخورد کرد. اما در دقیقه 35 آلمان باز هم به گل رسید. روی پاس تماشایی تیمو ورنر، این بار مارکو رویس با دروازه حریف تک به تک شده و موفق شد زننده گل چهارم مانشافت برابر ارمنستان لقب بگیرد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 45 و روی حرکت زیبای بازیکنان آلمان و پاس دقیق گورتزکا، این بار ورنر در دهانه دروازه و به راحتی موفق به گلزنی شد تا نیمه اول با برتری مقتدرانه و 0-4 میزبان به اتمام برسد.

 

آلمان نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی دفع توپ بازیکنان ارمنستان، هافمن صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی و والی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد. دقایقی بعد و روی ارسال جمال موسیالا و اثرگذاری هافمن باز هم آلمان تا آستانه گلزنی پیش رفت که بازیکنان ارمنستان از روی خط توپ را خارج کردند.

 

اما در دقیقه 90 این کریم آدیمی بود که روی پاس ویرتز موفق شد گل ششم را نیز به ثمر برساند و در نهایت آلمان با شش گل حریف خود را مغلوب کرد.

 

1640926

 

1640927

 

1640922

 

1640924

 

1640923

 

1640925

دیدگاه‌ها