کد خبر : 1778811 | 18 شهریور 1400 ساعت 09:33 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

مانچینی: باید در هر شرایطی آرامش‌مان را حفظ کنیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید هر کسی می‌تواند اشتباه کند بنابراین آنها باید تحت هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنند.

مانچینی: باید در هر شرایطی آرامش‌مان را حفظ کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که دو مسابقه قبلی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را با تساوی پشت سر گذاشته بود، شب گذشته در برابر لیتوانی قرار گرفت و موفق شد حریف خود را با پنج گل شکست دهد. با این پیروزی شاگردان روبرتو مانچینی 14 امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول گروه تثبیت کردند.

 

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل لیتوانی گفت: "با وجود اینکه طی روزهای گذشته چند بازیکن خود را از دست دادیم بچه ها واکنش خوبی نشان دادند. بدیهی است که حریف از بالاترین کیفیت برخوردار نبود اما شما همیشه نمی توانید پنج یا شش گل به ثمر برسانید بنابراین تیم خوب کار کرد."

 

 

1642054

 

 

خبرهای خوب دیگری نیز برای تیم ایتالیا وجود داشته چراکه در دیگر بازی این گروه سوئیس در مسابقه ای که هریس سفروویچ یک ضربه پنالتی را از دست داد مقابل ایرلند متوقف شد. اتفاقی که در دیدار قبلی ایتالیا مقابل همین سوئیس برای جورجینیو نیز اتفاق افتاده بود. مانچینی در این باره گفت: " هر کسی می‌تواند اشتباه کند، مهم این است که آرامش خود را حفظ کنیم. کنترل مان را از دست ندهیم آنگاه شرایط خوب پیش خواهد رفت."

 

 

1642052

 

 

ایتالیا در حال حاضر رکورد جدید شکست ناپذیری تاریخ جهان در 37 بازی را ثبت کرده است. مانچینی در این باره گفت: "ما خوشحالیم."

دیدگاه‌ها