کد خبر : 1779400 | 21 شهریور 1400 ساعت 17:42 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

این قانون فقط برای ما اجرا نمی‌شود؛

اتهام بایرن مونیخ؛ به دورتموند لطف شده است!

تنش بین دو تیم مدعی بایرن منیخ و دورتموند از همین ابتدای فصل آغاز شده است.

اتهام بایرن مونیخ؛ به دورتموند لطف شده است!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ از حضور 90 دقیقه ای مارکو رویس، بازیکن دورتموند در دیدار برابر بایر لورکوزن عصبانی شده است. کاپیتان دورتموند تنها چهار روز قبل از دیدار آلمان در مرحله انتخابی جام جهانی مقابل ایسلند، اردوی تیم ملی را به دلیل مصدومیت ترک کرده بود. اما به نظر می رسد چنین مجوزی برای سرژ گنابری صادر نشده و همین موضوع باشگاه بایرن مونیخ را دلخور ساخته است.

 

حسن صالح حمیدزیچ گفت: "این اولین بار نیست که بازیکنان تیم های دیگر به علت مصدومیت اردوی تیم ملی آلمان را ترک می کنند، اما این اتفاق برای بازیکنی از بایرن مونیخ رخ نمی دهد."

 

1643068

 

به نظر می رسد اشاره صالح حیدزیچ به سرژ گنابری، ستاره جوان بایرن مونیخ بود که علیرغم درد از ناحیه کمر در دیدار مقابل ایسلند بازی کرد و حتی موفق به گلزنی هم شد. اما شنبه شب گنابری به دلیل تشدید مشکلات خود مجبور شد در جریان برتری 4-1 بایرن مونیخ برابر لایپزیش، زمین را خیلی زود ترک کند.

 

برخی منابع در ساعات اخیر مدعی شدند ممکن است سرژ گنابری به همین علت در دیدار حساس این هفته بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در مقابل بارسلونا نیز غایب باشد.

 

در ادامه حسن صالح حمیدزیچ در پاسخ به سوال در مورد احتمال حضور مارکو رویس در جام جهالنی 2022 قطر و نقش کلیدی این بازیکن، به مصدومیت های متوالی کاپیتان باتجربه دورتموند اشاره کرده و گفت: "نقش رهبری مارکو رویس در زمین؟ چگونه ممکن است این اتفاق رخ دهد؟ او باید در تمامی دقایق در میدان باشد. البته نباید فراموش کرد مارکو رویس بازیکن بسیار خوبی است."

 

1643069

 

دیدگاه‌ها