کد خبر : 1780240 | 25 شهریور 1400 ساعت 15:53 | 19.7K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

ضیافت شام برای حل مشکل تمدید فاتی و بارسلونا

شب گذشته در رستوران ویا ونتو بارسلونا، ضیافت شامی برگزار شد تا به راه حلی برای مشکل تمدید آنسو فاتی برسند.

ضیافت شام برای حل مشکل تمدید فاتی و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فصل 20-2019 بود که آنسو فاتی به عنوان یک پدیده در بارسلونا مطرح شد. در غیاب لیونل مسی و لوئیس سوارز که هفته های ابتدایی را از دست داده بودند، فاتی شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد و با 16 سال سن توانست انواع رکوردها را به نام خود کند. او خیلی زود توانست برای بارسا گلزنی کند و نوید روزهای بسیار خوشی را داد.

فاتی فصل قبل را نیز عالی شروع کرد و زمانی که روی دور گلزنی بود، مصدوم شد و 10 ماه به دور از میادین ماند. قرار است فاتی دو هفته بعد برابر گرانادا به میادین برگردد و اخیرا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را نیز قبول کرده است.

 

 

1644607

 

 

بارسلونا در تلاش است تا قرارداد فاتی را تمدید کند و ستاره جوان نیز مشتاق تمدید است ولی دو طرف اختلافاتی دارند که باید با مذاکره حل و فصل شود.

اختلافات بر سر زمان اتمام قرارداد فاتی است. این بازیکن زمانی که 17 ساله بود با بارسلونا قراردادی سه ساله بست که در پایان فصل جاری به اتمام می رسد ولی باشگاه معتقد است، بندی در قرارداد او وجود دارد که اجازه تمدید خودکار تا 2024 را می دهد. فاتی و وکلایش با این موضوع مخالفند.

 

 

1597863

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، دیشب در رستوران ویا ونتو ابتدا ژرژ مندس ایجنت مشهور پرتغالی با فاتی، پدر و برادرش جلسه ای داشت.

مندس به فاتی اطلاع داد که وضعیت اقتصادی بارسلونا بسیار بد است و در صورت تمدید، دستمزد او اندک خواهد بود ولی با گذشت زمان، این رقم افزایش خواهد داشت. مندس به فاتی می گوید که اگر با این شرایط موافق نیست، می تواند پیشنهادات دیگر را بررسی کند ولی پدیده 18 ساله ضمن مخالفت با جدایی؛ تاکید می کند که رویای او درخشش در بارسلوناست و با دستمزد پایین نیز مشکلی برای ماندن ندارد.

 

 

1305354

 

 

ساعتی بعد متئو آله مانی نایب رئیس بارسا و دست راست خوان لاپورتا به این جمع اضافه می شود و در مورد مشکل مربوط مدت زمان قرارداد صحبت کردند. هنوز مذاکرات به شکل رسمی معمول شروع نشده ولی اکنون این ضیافت شام، امیدواری ها به تمدید فاتی را افزایش داده است.

دیدگاه‌ها