کد خبر : 1781302 | 31 شهریور 1400 ساعت 09:17 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: مینامینو در شرایط بسیار خوبی قرار دارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از دبل تاکومی مینامیو در برابر نوریچ به تمجید از این بازیکن پرداخت.

کلوپ: مینامینو در شرایط بسیار خوبی قرار دارد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم لیورپول و نوریچ در چارچوب مسابقات جام اتحادیه انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند و این لیورپول بود که موفق شد با نتیجه 0-3 در این بازی به پیروزی برسد. مینامینو که در چند هفته قبل به دلیل مصدومیت از فهرست تیمش کنار گذاشته شده بود موفق شد بازگشت باشکوهی به میادین داشته باشد.

بازیکن تیم ملی ژاپن در دقیقه چهار گل اول تیمش را به ثمر رساند و سپس در دقیقه 80 نیز گل سوم لیورپول را زد تا پیروزی این تیم در این بازی را تضمین کرده باشد. کلوپ نیز پس از بازی به تحسین این بازیکن 26 ساله پرداخت.

 

1646441

 

سرمربی آلمانی لیورپول گفت:« مشخص است که فوتبالیست‌ها می‌خواهند بازی کنند. او با تیم ملی کشورش بود، مصدوم شد و سپس آماده نبود، بنابراین اینطور نبود که 60 هفته بازی نکرده باشد. تاکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. چنین کارهایی همیشه آسان نیست اما او شخصیت لازم را دارد. من امشب واقعا از بازی او لذت بردم. این برای ما و او مهم بود. بازیکنان نیاز به زمان دارند تا مصدومیت را پشت سر بگذارند. او در شرایط بسیار خوبی است و خیلی خوب تمرین کرده بود.»

کلوپ شب گذشته از بازیکنان جوان بسیاری استفاده کرد که یکی از آنها کید گوردون بود. این مربی درباره او گفت:« هنوز چیزهای زیادی هست که باید با آن سازگار شد و از آن آموخت. ما با احتیاط با او رفتار خواهیم کرد. من واقعا خوشحالم که او اینجا در کنار ماست چرا که استعداد بزرگی به حساب می‌آید.»

او همچنین درباره کانر بردلی اضافه کرد:« او اولین بازیکن اهل ایرلند شمالی در لیورپول پس از سال 1954 است! یک نفر باید این را از قبل به من می‌گفت و من احتمالا او را زودتر بازی می‌دادم. اما او بازی فوق العاده‌ای انجام داد.»

دیدگاه‌ها