کد خبر : 1782047 | 04 مهر 1400 ساعت 11:51 | 32.9K بازدید | 4 دیدگاه

آنسو فاتی:

خوشحالم اینقدر در بارسلونا محبوب هستم

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا در مورد پوشیدن شماره 10 متعلق به لیونل مسی در فصل جدید صحبت کرده است.

خوشحالم اینقدر در بارسلونا محبوب هستم

به گزارش "ورزش سه"، پس از ماه ها دوری از میاددین به علت مصدومیت، آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا در حال بازگشت به زمین است. اخباری مبنی بر احتمال بازی کردن آنسو فاتی مقابل لوانته در دیدار روز یکشنبه وجود دارد و نام او در لیست قرار گرفته است. البته رونالد کومان، سرمربی بارسلونا هشدار داده که این بازیکن باید به تدریج به ترکیب بازگردد، اما خود آنسو فاتی بابت احتمال قراتر گرفتن در ترکیب در مقابل هواداران بسیار هیجان زده است.

 

آنسو فاتی گفت: "من واقعا از همه هواداران سپاسگزارم، احساس می کنم خیلی محبوب هستم و این به بهبودی کمک می کند. من واقعا ارزو دارم بتوانم باور هواداران به خودم را هنگام بازگشت آنها به نوکمپ جبران کنم. این شبیه روز اولین بازی من با لباس بارسلونا خواهد بود.

 

1646687

 

تقریبا دو سال از آخرین بازی در مقابل تماشاگران می گذرد، بنابراین برای حضور آنها من بسیار خاص خواهد بود و امیدوارم بتوانم نمایش خوبی داشته باشم. پیراهن شماره 10 برای من افتخار بزرگ است و می خواهم از باشگاه به خاطر دادن فرصت پوشیدن این لباس تشکر کنم. این برای من چالش بزرگی است، زیرا بازیکنانی مانند لئو مسی و رونالدینیو آن این لباس را به تن کرده اند، اما وقتی در بارسلونا بازی می کنید باید برای همه چیز آماده باشید.

 

بارسلونا بهترین باشگاه جهان است و پوشیدن پیراهن شماره 10 روی شما فشار وارد می کند، اما در کل حضور در  باشگاهی مانند بارسلونا پراز مسئولیت است. همه چنین شرایطی دارند و شما نیز باید این موضوع را بپذیرید.

 

روزهای اول مصدومیت سخت بود . من نمی خواستم این موضوع را بپذیرم، اما در نهایت من مجبور به قبول این آسیب دیدگی بودم. حالا این مسئله تمام شده و من مشتاقانه منتظر هستم تا بتوانم بیشتر از همیشه از فوتبال لذت ببرم."

دیدگاه‌ها