کد خبر : 1782050 | 04 مهر 1400 ساعت 12:30 | 31.7K بازدید | 8 دیدگاه

حالا نوبت جبران محبت بارسلونا رسیده است

بارسلونا از عثمان دمبله انتظار دارد با شرایط باشگاه موافقت کرده و قرارداد خود را تمدید کند.

حالا نوبت جبران محبت بارسلونا رسیده است

به گزارش "ورزش سه"،  قرارداد فعلی عثمان دمبله در انتهای این فصل به پایان می رسد  و موسی سیسوکو، مدیر برنامه او در روزهای اخیر با خوان لاپورتا و متئو آلمانی، مدیر باشگاه بارسلونا در مورد احتمال تمدید قرارداد صحبت کرده است. در سال های اخیر عثمان دمبله بخش قابل توجهی از بازی های بارسلونا را به علت مصدومیت های مختلف از دست داده و بارها در ماحل حساس قادر به کمک کردن به تیمش نبوده است. همین حالا نیز عثمان دمبله مصدوم بوده و تا چند هفته دیگر قادر به حضور در ترکیب اصلی بلوگرانا نیست.

 

1572817

 

این ستاره فرانسوی می تواند در تابستان آینده به صورت رایگان بارسلونا را ترک کند و البته از نظر قانونی، باشگاه های دیگر قادر هستند از اول ژانویه با او مذاکره کرده و به توافق دست یابند.  بارسلونا به دنبال حفظ عثمان دمبله بوده و تصور می کند حضور چنین بازیکنی برای بازسازی باشگاه مهم است. تمایل مدیران باشگاه تمدید قرارداد با این ستاره فرانسوی به مدت دو فصل و تا سال 2024 است.

 

البته عثمان دمبله در دوران حضور جوزپ ماریو بارتومئو در باشگاه با او برای کاهش دستمزد به توافق رسیده بود و مدیران بارسلونا خواهان ادامه این روند در قرارداد جدید نیز هستند. باشگاه به خوبی می داند ککه چند تیم از جمله منچستریونایتد و یوونتوس خواهان جذب عثمان دمبله هستند و به زودی برای خرید او اقدام می کنند. اما مدیران بارسلونا از این بازیکن انتظار دارند پاسخ انتظار و اعتمادشان در سال های اخیر را داده و با پیشنهاد تمدید قرارداد موافقت کند.

دیدگاه‌ها