کد خبر : 1783096 | 10 مهر 1400 ساعت 09:44 | 277.9K بازدید | 141 دیدگاه

رییس صداوسیما: منعی برای فردوسی پور نداریم

هوادار نفت آبادان، عادل را به تلویزیون برگرداند!

سماجت یکی دو هوادار فوتبال خوزستان، مهم‌ترین جمله امروز را بر زبان رئیس سازمان صدا و سیما جاری ساخت.

هوادار نفت آبادان، عادل را به تلویزیون برگرداند!

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که در روز تولد عادل فردوسی‌پور به صورت طبیعی هواداران او به دنبال انتشار تصاویر و کلیپ‌هایی درباره او هستند اما خبر اصلی را پیمان جبلی رئیس جدید سازمان صدا و سیما به زبان آورد؛ جبلی که امروز به استان خوزستان سفر کرده بود، در پاسخ به صحبت‌های دو هواداری که پیراهن‌های فولاد و نفت آبادان را در دست داشتند و قصد داشتند آن را به رئیس سازمان صدا و سیما هدیه دهند، اعلام کرد که هیچ منعی برای بازگشت فردوسی‌پور به صدا و سیما نیست.

 

تهیه‌کننده فعلی برنامه فوتبال 120 و مجری سابق برنامه 90 پس از جدایی خبرسازش از شبکه سه، فعالیت خود در رسانه ملی را منحصر به همین برنامه فوتبال 120، تهیه آن و خواندن نریشن برخی از آیتم‌ها کرده است، اما با صحبت‌های امروز جبلی ممکن است شرایط تازه‌ای در انتظار عادل باشد.

 

هواداری که پیراهن نفت آبادان را در دست داشت، خود را نماینده هواداران چند تیم جنوبی حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول معرفی کرد و گفت فوتبال ایران به بازگشت عادل فردوسی‌پور نیاز دارد و سعی کرد قول حضور او را در همانجا از جبلی بگیرد، که البته جبلی در پاسخی زیرکانه تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که بازگشت فردوسی‌پور از نظر او منعی ندارد.

 


 1649783

 


مهم‌تر این‌که هواداری که این صحبت‌ها را با جبلی مطرح می‌کرد، به صورت کاملا خودمانی و با استفاده از ضمایر دوم‌شخص، جبلی را مورد خطاب قرار می‌داد و البته رئیس صدا و سیما هم که با صبر خاصی به صحبت‌های او گوش می‌کرد، در نهایت اگر چه قول خاصی به وی نداد اما سعی کرد در این موضوع حساس حرف منفی یا نکته خاصی را هم به زبان نیاورد.

 

جبلی در پاسخ به یک هوادار دیگر هم گفت: اولاً سلام من را به همه هواداران برسانید؛ ثانیاً حضور ایشان از نظر ما منعی ندارد و فردوسی‌پور می‌تواند به صدا و سیما برگردد. کلمه «برگردد» هم به این معناست که شاید از نظر رئیس جدید صدا و سیما، فعالیت فعلی فردوسی‌پور خارج از محدوده مدنظر اوست.

 

در نهایت باید در انتظار تحولات آینده پس از تغییر مهم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و آرایش جدید نیروها به خصوص در شبکه سوم سیما بود؛ جایی که بیش از دو دهه خانه عادل فردوسی‌پور و برنامه نود بود و حالا این مجری و گزارشگر تلویزیونی جایی در آن ندارد.

دیدگاه‌ها