کد خبر : 1783160 | 10 مهر 1400 ساعت 13:15 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

درخشش 3 بارسایی سابق برای برد ویسل کوبه

تیم ویسل کوبه ژاپن در روز درخشش سه بازیکن سابق بارسلونا، حریف قدرتمند خود را شکست داد.

درخشش 3 بارسایی سابق برای برد ویسل کوبه

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی و یکم جی لیگ ژاپن در حالی برگزار شد که کاوازاکی فرونتاله باتوجه به اختلاف امتیاز بالا تا حد زیادی قهرمانی اش را قطعی کرده اما رقابت برای کسب سهمیه آسیایی همچنان ادامه دارد و در یکی از حساسترین بازیها برای کسب سهمیه، ویسل کوبه در مقابل اوراوا ردز قرار گرفت.

 

در ترکیب ویسل کوبه حضور توماس فرمالن، آندرس اینیستا و یویا اوساکو توجه‌ها را به خود جلب می‌کرد و روی نیمکت نیز بویان کرکیچ مهاجم سابق بارسلونا حضور داشت؛ چهار بازیکنی که در نهایت سرنوشت مسابقه را تعیین کردند و ویسل را به پیروزی 5-1 رساندند.

 

1649727

 

در این بازی اینیستا دو گل به ثمر رساند که یکی با ضربه ای تماشایی از موقعیت ایستگاهی بود و دیگری با شوت از پشت محوطه جریمه. کاپیتان پیشین بارسلونا همچنین با یک ارسال دقیق زمینه ساز گل هم تیمی سابقش در بارسا یعنی توماس فرمالن شد. این در حالی است که گل نخست را اوساکو مهاجم پیشین وردربرمن و کلن به ثمر رساند.

 

در نیمه دوم بویان کرکیچ که روزگاری به عنوان مسی آینده معرفی می‌شد نیز یک گل به ثمر رساند. او به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و شوت خود را از پشت محوطه جریمه زد تا نقش خود در این بازی را ایفا کرده باشد.

 

1649726

آندرس اینیستا با دو گل و یک پاس گل، به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

با این پیروزی، ویسل کوبه با 57 امتیاز و سه امتیاز بیشتر نسبت به اوراوا ردز و چهار امتیاز بیشتر نسبت به کاشیما آنتلرز در رتبه سوم قرار گرفت. تیم سوم جی لیگ سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان را کسب می‌کند.

دیدگاه‌ها