کد خبر : 1784122 | 15 مهر 1400 ساعت 01:07 | 19.2K بازدید | 2 دیدگاه

مانچینی: این نمایش به ما قدرت داد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که علی رغم شکست تیمش مقابل اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، نمایش شاگردانش در این دیدار باعث افزایش قدرت‌شان خواهد شد.

مانچینی: این نمایش به ما قدرت داد

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که پیش از این دیدار در 37 دیدار پیاپی شکست نخورده بود، امشب در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه 2-1 مغلوب اسپانیا شد و از رسیدن به فینال لیگ ملت‌های اروپا بازماند. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم میزبان در دقایق پایانی نیمه اول با اخراج لئوناردو بونوچی 10 نفره شد.

علی رغم این شکست، مانچینی از نمایش شاگردانش در این دیدار راضی است. او به رای اسپورت گفت:" در بازی هایی مانند این، اتفاقات سرنوشت آنها را تغییر می دهند. نیمه اول می توانست به راحتی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

واضح است که اسپانیا به خوبی توپ را حفظ کرد اما شکست خوردن به این شکل، با 10 نفره شدن، ناامیدکننده است. ما یک اشتباه کردیم که در چنین سطحی نباید مرتکب شد.

 

1651509

 

صادقانه بگویم، من کارت زرد دوم را ندیدم اما مسئله این نیست. بونوچی نباید در هیچ یک از صحنه ها خودش را در معرض گرفتن کارت زرد قرار می داد.

بازی کردن به این شکل، زدن یک گل و دریافت نکردن گل وقتی که 10 نفره شدیم، نمایش خوبی بود."

ایتالیا در نیمه دوم با ورود بازیکنانی مانند مانوئل لوکاتلی و لورنزو پلگرینی، نمایش بهتری ایفا کرد. مانچینی در این مورد هم گفت:" ما نیاز به بازیکنان سرحال تری داشتیم و این به ما وقتی که 10 نفره بودیم، کمک کرد. ما توانستیم از چند بازیکن جوان استفاده کنیم و فکر می کنم که علی رغم این شکست، این نمایش به ما قدرت داد."

بازگشت جانلوئیجی دوناروما به سن سیرو با واکنش گروهی از هواداران میلان همراه شد و این دروازه‌بان جوان را که در تابستان گذشته از روسونری جدا شد، هو کردند. مانچینی در مورد این اتفاق هم گفت:" بله، ناامیدکننده بود."

دیدگاه‌ها