کد خبر : 1784130 | 15 مهر 1400 ساعت 01:43 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

کیه‌لینی: این شکست مرحله‌ای از پروسه پیشرفت ماست

جورجو کیه‌لینی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا، معتقد است شکست مقابل اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، یک مرحله ضروری در پروسه پیشرفت تیمش است.

کیه‌لینی: این شکست مرحله‌ای از پروسه پیشرفت ماست

به گزارش "ورزش سه"، روند 37 دیدار بدون شکست ایتالیا که طی آن آنها موفق به فتح یورو 2020 شدند، امشب با شکست 2-1 مقابل اسپانیا به پایان رسید. در این دیدار آتزوری با اخراج لئوناردو بونوچی 10 نفره شد و کیه‌لینی از ابتدای نیمه دوم به جای فدریکو برناردسکی به میدان رفت.

او در پایان بازی به رای اسپورت گفت:" حیف شد که در میلان شکست خوردیم اما به خاطر روند نتایج استثنایی مان احساس غرور می کنم.

این مرحله ای ضروری در پروسه رشد تیم است؛ تیمی که همچنان می تواند بهتر از این کار کند. می دانستیم که دیدار دشواری خواهد بود. می خواستیم با صبر و ذهنی باز بازی کنیم. گاهی اوقات باید بپذیرید که تیم حریف، تیمی قدرتمند است که می تواند برای شما مشکل ایجاد کند.  

 

1651535

 

حیف شد. ما می خواستیم این روند شکست ناپذیری را ادامه بدهیم اما واقعیت این است که این شکست به پروسه رشد ما کمک می کند. وقتی 10 نفره شدیم و 2-0 عقب بودیم، تقریبا بازی را پایاپای دنبال کردیم که نشان می دهد چقدر توانا هستیم."

ایتالیا در یورو 2020 هم مقابل اسپانیا به مشکل خورد اما در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد. کیه‌لینی در مورد تفاوت آن دیدار با بازی امشب گفت:" ما نسبت به دیدار دو ماه قبل صبور نبودیم. خیلی برآشفته بودیم و تلاشی برای اینکه برتری مان را به اسپانیا نشان بدهیم، نداشتیم."

ایتالیا برای کسب رتبه سوم باید روز یکشنبه در تورین به مصاف بازنده دیدار فردا شنبه فرانسه و بلژیک برود. کیه‌لینی در این مورد هم گفت:" تلاش خواهیم کرد تا نمایش خوبی ارائه بدهیم اما هدف اصلی شکست دادن سوئیس در ماه نووامبر و قطعی کردن حضورمان در جام جهانی است."

دیدگاه‌ها