کد خبر : 1784133 | 15 مهر 1400 ساعت 09:15 | 15.1K بازدید | 9 دیدگاه

انریکه: شاهد یکی از بهترین بازی‌ها در سطح ملی بودیم

لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی برابر ایتالیا به تمجید از کیفیت این بازی پرداخت.

انریکه: شاهد یکی از بهترین بازی‌ها در سطح ملی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اسپانیا و ایتالیا شب گذشته در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با پیروزی 1-2 شاگردان لوییس انریکه به پایان رسید تا نوار شکست ناپذیری ایتالیا پاره شود.

سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« نکته کلیدی شاید این بود که ما توانستیم بازی همیشگی خودمان را در این دیدار نیز ارائه دهیم. ایتالیا به حدی قوی است که همیشه رقیب سختی به حساب بیاید. من فکر می‌کنم این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که می‌توانستید در سطح ملی ببینید. ما توانستیم به خوبی پرس کنیم، مانع به کارگیری بعضی از ویژگی‌های ایتالیا شویم و موقعیت‌هایی خطرناک را با استفاده از بازیکنان در خط دوم ساختیم. این عملکرد ما بی‌نقص بود.»

بسیاری از حضور گابی در ترکیب تیم ملی اسپانیا شگفت‌زده شدند چرا که او به جوان‌ترین بازیکن تاریخ این تیم تبدیل شد. انریکه در این باره اظهار داشت:« ببینید که بچه‌ها در اسپانیا چقدر خوب هستند! دیدن بازیکنی با این شخصیت و این اعتماد به نفس در اولین بازی اتفاق طبیعی نیست. او آینده تیم اسپانیاست. الگوی این بازیکن وراتی است! به او گفته بودم امروز از دقیقه اول تا آخر باید وراتی را پرس کنی و او عاشق این کار بود.»

 

1651539

 

اسپانیا موفق شد به روند 37 بازی بدون شکست ایتالیا در این بازی خاتمه دهد. انریکه گفت:« تنها رضایت ما مربوط به حضورمان در فینال است، نه این که توانستیم به این روند خاتمه دهیم چون ایتالیا شایستگی این رکورد جهانی را داشت و آنها به بازی در بالاترین سطح ادامه خواهند داد.»

انریکه همچنین درباره صدای سوت هواداران پیش از شروع بازی در حین پخش شدن سرود ملی اسپانیا در ورزشگاه اضافه کرد:« سرود ایتالیا به قدری زیباست که آغاز بازی به این شکل جو بسیار خوبی را فراهم می‌کند. من صدای سوت‌ها را شنیدم اما دیدم که بونوچی و دیگران برای آنها دست تکان می‌دهند که دست از این کار بردارند. فکر می‌کنم همیشه احترامی بین ایتالیا و اسپانیا در جریان بوده است.»

دیدگاه‌ها