کد خبر : 1784135 | 15 مهر 1400 ساعت 09:41 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

کیه‌زا: کارت زرد اول بونوچی بی‌دلیل بود

فدریکو کیه‌زا، ستاره تیم ملی ایتالیا، معتقد است که دلیلی برای نشان دادن کارت زرد اول به لئوناردو بونوچی وجود نداشته است.

کیه‌زا: کارت زرد اول بونوچی بی‌دلیل بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در حالی در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برابر ایتالیا شکست خورد که از دقیقه 43 و پس از دریافت کارت زرد دوم توسط بونوچی با یک یار کمتر به کارش ادامه داد.

 پس از اخراج این بازیکن از زمین بود که فران تورس موفق شد پیش از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول دومین گل خودش و اسپانیا را وارد دروازه حریف کند. کیه‌زا با ضدحمله‌ای برق‌آسا زمینه‌ساز گل لورنزو پلگرینی شد اما در نهایت بازی با نتیجه 1-2 به پایان رسید.

این بازیکن یوونتوس پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما پس از بازی‌های بسیار شکست خوردیم. توانستیم رکورد جهانی را به ثبت برسانیم ولی در آخر این اتفاق باید رخ می‌داد. همانطور که همه در طول چند روز گذشته می‌گفتند بالاخره این اتفاق می‌افتاد.»

 

1651543

 

ایتالیا در طول سه سال اخیر هیچ شکستی را تجربه نکرده بود و توانسته بود در طول این مدت 28 پیروزی و 9 تساوی به ثبت برساند. او در ادامه اضافه کرد:« به اسپانیا بابت عملکرد بسیار خوبش تبریک می‌گویم. ما می‌توانستیم بهتر از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم اما اسپانیا شایسته این پیروزی بود. ما همیشه اشتیاق و عزم جزمی برای موفقیت ایتالیا و سرمربی‌مان داریم. این اولین شکست است اما مانع پویایی ما نخواهد بود و در انتظار بازی بعدی هستیم. مشخصا 10 نفره شدن دشوار است و اسپانیا وقتی ما 11 نفره بودیم هم عالی بازی می‌کرد.»

بونوچی کارت زرد اول را به دلیل اعتراض به داور دریافت کرد، هرچند اعتراضش چندان خشونت‌آمیز به نظر نمی‌رسید. کارت زرد دوم نیز به دلیل ضربه‌ای بود که در یک پرش با آرنج به سرخیو بوسکتس وارد کرد. کیه‌زا در این باره گفت:« من فکر می‌کنم اخراج او بسیار سختگیرانه بود چون من هرگز چنین چیزی در سطح ملی ندیده بودم. کارت زرد اول او برای اعتراض بی‌دلیل بود. او کاپیتان ما بود و این اشتباهی بود که از سوی داور صورت گرفت چون بازیکن اسپانیا سر خورد و کاپیتان حق دارد از داور سوال کند. من هرگز دو کارت زرد به این مضحکی در این سطح ندیده بودم.»

دیدگاه‌ها