کد خبر : 1784367 | 16 مهر 1400 ساعت 13:32 | 14.1K بازدید | 4 دیدگاه

حمله رایولا به میلان: باید از دوناروما دفاع می‌کردند

مینو رایولا، مدیربرنامه جانلوییجی دوناروما، معتقد است که مدیران میلان مقصر هو کردن این دروازه‌بان از سوی هواداران هستند.

حمله رایولا به میلان: باید از دوناروما دفاع می‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ایتالیا و اسپانیا چهارشنبه شب دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را در ورزشگاه سن سیرو برگزار کردند که با شکست 1-2 ایتالیا و پاره شدن نوار شکست‌ناپذیری این تیم همراه شد.

دوناروما در جریان این بازی در دروازه تیم ملی ایتالیا حضور داشت اما استقبال گرمی از او نشد و هواداران حاضر در ورزشگاه اعتراض خود نسبت به اتفاقات رخ داده در تابستان امسال را به او نشان دادند. هواداران میلانی حاضر در ورزشگاه از زمان گرم کردن تیم تا سوت پایان بازی این بازیکن را هو کردند و همین موضوع حواشی بسیاری را در ایتالیا به دنبال داشت.

مدیر برنامه این بازیکن در گفتگو با کوریره دلو اسپورت از موکلش دفاع کرده و در اقدامی دور از انتظار به میلان حمله کرده است. رایولا در این باره گفت:« من از شنیدن سوت‌ها علیه دوناروما مشمئز شدم و از خودم پرسیدم چرا پس از نصب بنر، میلان به نوعی در این شرایط دخالت نکرد.»

 

1651982

 

رایولا به بنری اشاره دارد که پیش از آغاز بازی از سوی هواداران افراطی میلان در بیرون از ورزشگاه از آن رونمایی شد و روی آن نوشته شده بود:« دوناروما مزخرف است. تو هرگز دیگر در میلان مورد استقبال قرار نخواهی گرفت.»

رایولا ادامه داد:« آیا می‌خواهید درباره این تهدیدها حرف بزنید؟ آیا او کسی را به قتل رسانده است؟ من اینطور فکر نمی‌کنم. واقعیت این است که میلان قدرت کافی برای حفظ او را نداشت اما این تفاوتی ایجاد نمی‌کند. از هرکسی که می‌خواهید بپرسید، از یک پدر بپرسید. پیشنهاد او برای پسرش چه خواهد بود؟ این که به پی اس جی برود یا در میلان بماند؟ اتفاقی که در ورزشگاه رخ داد عجیب و باعث تاسف است. عجیب است که هواداران میلان فقط به دوناروما اعتراض دارند چون او انتخابی آزادانه داشته است. این که میلان خودش را از این رفتارهای غیرقابل قبول جدا نمی‌کند نیز عجیب و ناامیدکننده است.»

دیدگاه‌ها