کد خبر : 1786734 | 28 مهر 1400 ساعت 14:24 | 59.7K بازدید | 32 دیدگاه

ادعای بزرگ، کارگزار 500 میلیاردی استقلال

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، کارگزار جدید این تیم معرفی شد که کف قراردادی آنها با آبی پوشان، 500 میلیارد تومان است.

ادعای بزرگ، کارگزار 500 میلیاردی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که باشگاه استقلال به شکل رسمی از فسخ قرارداد با کارگزار قبلی خود خبر داد. با حضور مصطفی آجورلو در رأس مدیریت این باشگاه، آبی های پایتخت به دنبال کارگزار جدیدی بودند که کف و سقف تعهداتی چندین برابر اسپانسر و کارگزار قبلی به آنها بپردازد.

 

در نهایت و  پس از تلاش های مدیریت جدید، استقلالی ها موفق شدند با کارگزار جدیدی به نام شرکت «ایده پروران تبلیغ»  قرارداد امضا کنند که طبق ادعای آبی ها، قرار است مبلغ بالایی را به این تیم پرداخت کند.

در گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال آمده است: طی قراردادی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و شرکت ایده پروران تبلیغ، این شرکت به عنوان کارگزار رسمی باشگاه استقلال معرفی شد.

 

طبق این قرارداد کف تعهد کارگزار در فصل جاری ۵۰۰ میلیارد تومان و در صورت افزایش درآمد کارگزار، باشگاه از این درآمدها سهم بالایی خواهد برد.

نکته مهم در این قرارداد، تبلیغات محیطی در بازی های آبی پوشان است. در سالهای گذشته معمولا درصدی پایین و جزئی آن هم به صورت هر چند وقت یکبار به باشگاه ها پرداخت می شد اما در اطلاعیه رسمی آبی پوشان آمده است که ۱۵۰ میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی باشگاه استقلال است.

 

به نظر می رسد با امضای قرارداد جدید با این کارگزار، بخش زیادی از مشکلات مالی آبی پوشان حل شود و هواداران این تیم روزهای خوشی را سپری کنند.

دیدگاه‌ها