کد خبر : 1787757 | 03 آبان 1400 ساعت 13:40 | 27.5K بازدید | 17 دیدگاه

کلوپ: دوست نداشتم رونالدو اخراج شود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، نسبت به صحنه خطای بحث برانگیز رونالدو روی کورتیس جونز واکنش نشان داد.

کلوپ: دوست نداشتم رونالدو اخراج شود

به گزارش "وزرش سه"، رونالدو پس از سال‌ها دوری از منچستریونایتد در تابستان امسال بار دیگر به این تیم برگشت و شب گذشته در اولدترافورد روبروی لیورپول ایستاد تا عملکرد درخشانش در فصل جاری را ادامه دهد.

با این حال شرایط طبق خواسته او و هم تیمی‌هایش پیش نرفت و یونایتد با دریافت پنج گل در خانه برابر شاگردان یورگن کلوپ شکست خورد.

در صحنه‌ای از بازی، این بازیکن 36 ساله دو بار در حالی به توپ ضربه زد که کورتیس جونز روی زمین افتاده و توپ نیز در کنار او قرار گرفته بود اما در نهایت فقط یک کارت زرد دریافت کرد که اعتراض بسیاری از هواداران و بازیکنان لیورپول را نیز به دنبال داشت.

 

1657516

 

به نظر می‌رسید که این اقدام رونالدو بیشتر از سر ناامیدی بوده چرا که یونایتد چند دقیقه پیش از این صحنه به تازگی گل سوم را دریافت کرده بود. بسیاری باور دارند که این بازیکن پرتغالی خوش شانس بود که کارت قرمز دریافت نکرد و یکی از کاربران توییتر نوشت:« مشخصا این حرکت کارت قرمز داشت، مهم نیست که او به توپ ضربه زد، او پس از این که داور در سوتش دمید به ضربه زدن به جونز ادامه داد.»

کاربر دیگری اما به شوخی با رونالدو پرداخته و نوشت:« فکر می‌کنم این که او را مجبور کردند در نیمه دوم نیز در زمین حضور داشته باشد تنبیهی بیشتر از کارت قرمز بود.»

اما کلوپ پس از بازی درباره این صحنه به خبرنگاران گفت:« البته که شاهد این صحنه بودم. از نظر من باید کارت قرمز داده می‌شد اما در آخر به من گفته شد که اینطور نبوده چون او به توپ ضربه زد. من نمی‌خواهم کریستیانو کارت قرمز بگیرد. من متقاعد شدم که نشان دادن کارت زرد به او کافی بوده است.»

دیدگاه‌ها